Fifa street, SmackDown VS Raw lr ?????
Kan ni säga olika spel... Jag ska köpa ett spel... Jag gillar komedi,action,fighting,tjejer :wub: Jag gillar inte skräck,barnspel t.ex Pippi LångStrump och Den bruna hästbajsen :lol: :bah:
p.s Har redan GTA:SA
Fifa street, SmackDown VS Raw lr ?????
Kan ni säga olika spel... Jag ska köpa ett spel... Jag gillar komedi,action,fighting,tjejer :wub: Jag gillar inte skräck,barnspel t.ex Pippi LångStrump och Den bruna hästbajsen :lol: :bah:
Jag tror att FIFA street är kul, jag ska nog köpa det :D
GTA San Andreas
GT4
alla gta spel fifa street smack down vs raw det var väll dom bästa jag kunde komma på just nu.
Skulle nog rekommendera GTA: San Andreas
Har FIFA Street släppts??
↗ till inläggetFifa street, SmackDown VS Raw lr ?????
FIFA Street äger! :D
↗ till inläggetHar FIFA Street släppts??
Ja det har det! :D
↗ till inläggetSen när finns det komedi spel??http://www.my-smileys.de/smileys2/01_4.gifFifa street, SmackDown VS Raw lr ?????
↗ till inläggetHar FIFA Street släppts??
Japp!! Skiit kuul!!
Fifa street, gran turismo 4, 007 everything or nothing typ dom ja vill ha då.. :cool:
skaffa xbox.. då finns det en massa coola spel..
GT4 e grymt men FIFA street e nog också rätt så grymt jag bara spelat de på X-BOX
gt4 och devil may cry 3
Devil My Cry 1 & 3 ska du isånnafall ha. Andra spelet är bara en flopp >.<
Men annars finns ju Final Fantasy Spelen tillgänliga och självklart är det kul att Spela GTA spel. San Andreas är mycket inne nu... Men om det är Fifa Street du vill ha så tycker jag du ska köpa det ^_^
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in