Vad e de till jag trycker på det men det kommer bara upp att den laddar och de gör den jättelänge måste man göra nått spec. ??
// Waddis :gitarr:
Vad e de till jag trycker på det men det kommer bara upp att den laddar och de gör den jättelänge måste man göra nått spec. ??
Uhm... skulle du kunna förklara lite mer detaljerat vad de e för problem du har, och till vliket spel?
↗ till inläggetVad e de tnåill jag trycker på det men det kommer bara upp att den laddar och de gör den jättelänge måste man göra nått spec. ??
Vad menar du?
Du kanske man måste vara ganska nära varandra för att det ska funka.....
Man kan inte bara trycka på dowload play , och hoppas att någon annan är nära
och spelar han/hon med. Du måste nog förklara mer om jag ska fatta vad du menar!!! :blink:
Ja asså när man startar sin DS så kommer det ju upp pictochat och så bredvid det står det dowload play. Hjälpte denna förklaring ??
Har du någon att dela med dig av ditt spel då. Den ska ju vara max 10 meter ifrån.
max är 30.
Din kompis måste starta ett spel i multiplayer eller nåt sen när han/hon väntar på att du ska komma in trycker du på Download Play grejen så kan ni spela utan att du har ett spel(vet inte så mycket för att det var jag som hade spelet)
Tack så mycket allihopa !! :D
Hey! Är det inte max 100? bluetooth räcker väll 100m?
Tror det är 30.
Nja... de finns 2 versioner av bluetooth...
V1: Har en räckvidd på 10 meter
V2: Skall ha en räckvidd på max 100 meter
Vet dock inte om version 2 finns ute på marknaden ännu
det är inte bluetotooth i DS... nintendo har gjort ett eget system eller program eller vad man ska kalla det för... :cool:
10-30 meter.
har hört att det kan bli 100 m om man står på en öppen yta.(om det inte är massa hus i vägen altså.)
↗ till inläggethar hört att det kan bli 100 m om man står på en öppen yta.(om det inte är massa hus i vägen altså.)
jag och min brorsa kör genom massa rum det funkar jätte bra :D
↗ till inläggetOfftopic! Det här står i massor av trådar, sök!har hört att det kan bli 100 m om man står på en öppen yta.(om det inte är massa hus i vägen altså.)
(Btw är det 100 feet, vilket är 33 och en tredjedel, dvs 33.33333[oändligt med 3:or], så därför säger man 30 meter! ;)
För att inte vara offtopic, jag med:
Det beror på vilket spel du ska spela multiplayer, jag tar två exempel:
2. Ska du spela Metroid Prime Hunters-demot (MPH: First Hunt) multiplayer så måste båda spelarna gå in i spelet och välja Multiplayer, det här spelet gå inte att spela med bara 1 spel!
"Jaha, är mitt spel så man kan spela med bara 1 kasset eller måste vi ha varsitt spel?" kanske du tänker nu, svaret är enkelt:Kolla på baksidan av kartongen till spelet, där rä en liten svart/vit bild där det står! ;)
Edit: Den här tråden borde kanske låsas, det går för mycket offtopic och frågan är redan besvarad...
men med min kompis kunde vi ca 200 m när det inte fanns nåt emellan :blink:
Offtopic och frågan är besvarad..
*Låst*