kan ni några bra kärleks lekar som man kan ha på Disco obs alla är rätt blyga och vi går i 3 : an jag kan ryska posten,hamburgaren,en jag inte vet vad den heter och sanning eller konka
Disco
Mörka minuten :evil:
Går till så att allt är tillåtet på en hel minut.
ok tack!
Vet du hur man gör det??http://www.my-smileys.de/smileys2/24.gif
Poison, usch, då kan ju det värsta hända! Men även kanske det bästa ;). Usch jag vill inte tänka på det mer bort, tvi. :P
ha inte för många lekar...
du ska ba tänka på o ha för många låtar!!
tryckare ä en bra grej!
Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e!
Lek my little ponnY!
hehe, var ett bra tag sen jag var på disko nu, men snurra flaska brukade vi göra...
Snälla testa My little ponny det äger på disco!
hoppas värkligen inte du e seriös.....
Jag ljuger alltid!!!
↗ till inläggetÖhh..??Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e!
Hur kan man ha sån tur??? <_< Och så säger du att det är pinsamt, alltså..http://www.my-smileys.de/smileys2/anniesicher.gif
När jag gick på lågstadiedisco dansade de alltid limbo!
Dom snyggaste 9:orna dansade shake med mig för att dom tycker jag var liten och "gullig" <_<
Jag brukar dansa med äldre ;) Det finns bara "Några" snygga som är lika gammla som jag. Dom äldre är Lätt Snyggare ;)
[Ändrat]
Jag e populär bland 9:orna,8:orna och 7:orna b.l.a för jag e gullig och 10 och inte försöker vara tuff misstänker jag....
Ja, han i min klass som är lite händer samma sak med honom i klassen..<_<
tillbaka till tråden!