💬
Logga in
Fuska.se

Disco

73 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

kan ni några bra kärleks lekar som man kan ha på Disco obs alla är rätt blyga och vi går i 3 : an jag kan ryska posten,hamburgaren,en jag inte vet vad den heter och sanning eller konka

Nivå 7 · Fuskare

Mörka minuten :evil:

Går till så att allt är tillåtet på en hel minut.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

ok tack!

Nivå 5 · Fuskare

Vet du hur man gör det??http://www.my-smileys.de/smileys2/24.gif

Nivå 7 · Fuskare

Poison, usch, då kan ju det värsta hända! Men även kanske det bästa ;). Usch jag vill inte tänka på det mer bort, tvi. :P

Nivå 7 · Fuskare

ha inte för många lekar...

du ska ba tänka på o ha för många låtar!!

tryckare ä en bra grej!

Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e!

Lek my little ponnY!

Nivå 12 · Mästerfuskare

hehe, var ett bra tag sen jag var på disko nu, men snurra flaska brukade vi göra...

Snälla testa My little ponny det äger på disco!

Nivå 12 · Mästerfuskare

hoppas värkligen inte du e seriös.....

Jag ljuger alltid!!!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e!

Öhh..??

Hur kan man ha sån tur??? <_< Och så säger du att det är pinsamt, alltså..http://www.my-smileys.de/smileys2/anniesicher.gif

Nivå 1 · Novis

När jag gick på lågstadiedisco dansade de alltid limbo!

3 Apr 2005
Nivå 5 · Fuskare

Dom snyggaste 9:orna dansade shake med mig för att dom tycker jag var liten och "gullig" <_<

Nivå 3 · Lärling

Jag brukar dansa med äldre ;) Det finns bara "Några" snygga som är lika gammla som jag. Dom äldre är Lätt Snyggare ;)

Nivå 3 · Lärling

[Ändrat]

Senast ändrad:

Jag e populär bland 9:orna,8:orna och 7:orna b.l.a för jag e gullig och 10 och inte försöker vara tuff misstänker jag....

Nivå 5 · Fuskare

Ja, han i min klass som är lite händer samma sak med honom i klassen..<_<

4 Apr 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #20

tillbaka till tråden!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in