aew vet inte
Nytt Rs Team
jag är med: pizza670
aa brA:)
Jag tycker att vi heter The army of angels eller liknande och har varrock museets övervåning som "huvud bas" Bara ett förslag.
Jag joinar med Raichuu istellet han e combat 52, yrke: Bågskytt!
VI SÖKER EN QUEST HJÄLPARE
kraven för att bli quest hjälpare: klarat alla(nästan) och kunna dom ganbsak bra så do kan visa andra hur man gör questen
Jag har combat 62 nu :P
oki :cool: lite högre än mig heheh har bara 30 :meddum:
ja förlorade min full addy i wildy :( :cry:
quest hjelpare....kanske jag men ja e lite latt och de e svårt att fölöara nåra av questen....menar ni free world questen elle P2P questen?
Jag vill vara med :)
Combat Level ~34
Fighter,Kock,Fiskare
oki radivax du e med... men vad heter du???och till burken= aa free framförallt men bra om du kan dom andra me
jag vill va´me
heter:falconeric
LVL:32
Jobb:vet ej
↗ till inläggetjag heter som jag heteroki radivax du e med... men vad heter du???och till burken= aa free framförallt men bra om du kan dom andra me
RaDiVaX :gitarr:
vad heter du jori master
jag heter ollepool heheh jag heter inte olle men det är ett snyggt namn
och mina stats jag vet att dom är dåliga
Jag och vår store ledare har kommit fram till et klan möte på fredag klockan 19:00 på varrocks museums övervåning (skriv upp) Jag kom på att vi kan ha dueller i wildy eller går vi omkring och dödar folk i wildy HAHAHA!!!
Jag kan bli Questhjälpare!! Jag har gjort alla questen(skryt).. Jag vill vara bågskytt, DEN COOLA SNUBBEN och quest hjälpare...
när är det clan träff??
↗ till inläggetläs :D!Jag kan bli Questhjälpare!! Jag har gjort alla questen(skryt).. Jag vill vara bågskytt, DEN COOLA SNUBBEN och quest hjälpare...
när är det clan träff??
någon som ska hänga med och spela :D?
är alltid wilderness
har massa chocklad egg :P? ger ut :D!
Men gah hade bara 16 combat men himla högt på elda och hugga ved och lagamat :D!