💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Rs Team

363 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Jag och vår store ledare har kommit fram till et klan möte på fredag klockan 19:00 på varrocks övervåning (skriv upp)

Och vart är varrocks övervåning?

kan vi ta det 16 00 istället????

↗ till inlägget

Jag och vår store ledare har kommit fram till et klan möte på fredag klockan 19:00 på varrocks övervåning (skriv upp)

Sorry det ble lite fel man jag har ändrat det te varrocks museums övevåning :lol: på mej.

Trådstartare #44

nopp asså 16 går ej för mej:( bra tid men 18.00 eller 19.00 eler 20.00 är det som går för mej..säg vad som går för er

5 Apr 2005
↗ till inlägget

Jag och vår store ledare har kommit fram till et klan möte på fredag klockan 19:00 på varrocks museums övervåning (skriv upp) Jag kom på att vi kan ha dueller i wildy eller går vi omkring och dödar folk i wildy HAHAHA!!!

Jag och zonix har haft en duel som jag vann :kung:

Skriv om ni ska vara med på 19:00 på fredag

jori_master

RaDiVaX

Dess

skriv om ni vill va med

AAAH jag kan inte logga in jag skulle byta värld men det kommer bara upp att jag skrivit fel lösen ord eller användar namn.

Trådstartare #48

vaa?? kan du skicka efter?? eller asså skriver du fel lösen??

Nej jag skriver allt rätt men det går inte (kan man få nytt lösen av dem?) Jag måste hinna tiss fredag jag får inte missa allt!! :o

Min Gubbe

Jobb: Paladin ( Krigare - Prayer )

Combat : 14

Bra på mycket

Jag har inte kommit in på desen93 men jag har gjort en ny som heter Dezen93 S-Z lixom jag e en noob på cmbt lvl 4 ='}

jag tror föresten jag inte joinar klanen

Senast ändrad:

ja kan komma på klan mötet

och ja kan ge lite saker åt dig desen

Ge till mig med Jag behöver ett bra vapen har bara Iron sword :( Det suger hårt behöver ett mithril vapen

Trådstartare #55

aa vet bure det suger hårt det svärdet men du kanske kan skaffa silverlight eller nått det svärdet är ju gratis och är väll okeej

:o bure är du också från skellefteå?? :cool:

Senast ändrad:

Skriv om ni ska vara med på 19:00 på fredag

jori_master

RaDiVaX

Dess

_Reaper_

skriv om ni vill va med

Yay vet ni jag dog i wilderness så förlora jag massa saker :P

Jag kommer till mötet

Bure^ du kan få ett mithril vapen av mig

Desen kan också få någonting

Tack såmycket för er genorisitet (alla som kände min förra gubbe vet hur bra den va)

6 Apr 2005
↗ till inlägget

Jag och vår store ledare har kommit fram till et klan möte på fredag klockan 19:00 på varrocks museums övervåning (skriv upp) Jag kom på att vi kan ha dueller i wildy eller går vi omkring och dödar folk i wildy HAHAHA!!!

:( Jag förlora mot The Devilll...

En gång sa jag: God bless The devilll... (Må gud välsinga djävulen)

Jag kan komma på clan mötet..

Fråga: KAN JAG FÅ BLI FEST FIXARE?????

Senast ändrad:

aew, jag KANSKE kommer på mötet fö ja ha handbolls träning på fredag.....

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.