Tja, det är ju 1 april idag, så jag undrar: Har ni gjort något aprilskämt i skolan?
1 April!
vi sa att fredrik i min klass hade börjat blöd ai huvet då sa vi att dom skulle hämta en massa plåster och sånt när dom gjorde det så såg dom att han mådde fin fint och stog och prata i ett hörn av skolan.och så ställde vi fram klockan 1 tim så vi sluta skolan kl.1
↗ till inläggetJa, sånt har man ju gjort i mellanstadiet, hehe.. :Pvi sa att fredrik i min klass hade börjat blöd ai huvet då sa vi att dom skulle hämta en massa plåster och sånt när dom gjorde det så såg dom att han mådde fin fint och stog och prata i ett hörn av skolan.och så ställde vi fram klockan 1 tim så vi sluta skolan kl.1
Som om lärarn skulle gått på att klockan var en timme mer än vad den var, haha, det var ju också en typ av aprilskämt...
Men för det mesta är lärarna ganska korkade, på min förra skola iaf..http://www.my-smileys.de/smileys2/emotlol.gif
april skämt i skolan
Jag hadde påsk lov :P
Vi ha påsk lov nu
Men föra året gick hela klassen och gömde sig
Och då skrev en på tavlan att vi var på slöjden
Så våran lärare gick dit
Men då var det en som var tvungen att gå på toa
Och då förstörde han det
↗ till inläggetvi sa att fredrik i min klass hade börjat blöd ai huvet då sa vi att dom skulle hämta en massa plåster och sånt när dom gjorde det så såg dom att han mådde fin fint och stog och prata i ett hörn av skolan.och så ställde vi fram klockan 1 tim så vi sluta skolan kl.1
Det funkade inte för oss i 3:an för våran lärare Har ne klocka på armen varenda dag.
Föra året satte nån en dragsmällare i dörren så när läraren kom PANG de skyldiga blev utskällda i en kvart
Fy F*n vad roligt!
Det måste jag testa nå'n gång!
↗ till inläggetJag minns det! Det var typ Ullet :DFöra året satte nån en dragsmällare i dörren så när läraren kom PANG de skyldiga blev utskällda i en kvart
Ja ullet och nicke var det
Hur vet du att det var Nicke? Det kanske var Pontus? :D
Jag har lurat ett par stycken... :D kul :cool:
↗ till inläggetDom är lika men inte så likaHur vet du att det var Nicke? Det kanske var Pontus? :D