💬
Logga in
Fuska.se

1 April!

14 svar · startad

Trådstartare #1

Tja, det är ju 1 april idag, så jag undrar: Har ni gjort något aprilskämt i skolan?

vi sa att fredrik i min klass hade börjat blöd ai huvet då sa vi att dom skulle hämta en massa plåster och sånt när dom gjorde det så såg dom att han mådde fin fint och stog och prata i ett hörn av skolan.och så ställde vi fram klockan 1 tim så vi sluta skolan kl.1

↗ till inlägget

vi sa att fredrik i min klass hade börjat blöd ai huvet då sa vi att dom skulle hämta en massa plåster och sånt när dom gjorde det så såg dom att han mådde fin fint och stog och prata i ett hörn av skolan.och så ställde vi fram klockan 1 tim så vi sluta skolan kl.1

Ja, sånt har man ju gjort i mellanstadiet, hehe.. :P
2 Apr 2005

Som om lärarn skulle gått på att klockan var en timme mer än vad den var, haha, det var ju också en typ av aprilskämt...

Men för det mesta är lärarna ganska korkade, på min förra skola iaf..http://www.my-smileys.de/smileys2/emotlol.gif

april skämt i skolan

Jag hadde påsk lov :P

Senast ändrad:

Vi ha påsk lov nu

Men föra året gick hela klassen och gömde sig

Och då skrev en på tavlan att vi var på slöjden

Så våran lärare gick dit

Men då var det en som var tvungen att gå på toa

Och då förstörde han det

3 Apr 2005
↗ till inlägget

Det funkade inte för oss i 3:an för våran lärare Har ne klocka på armen varenda dag.

6 Apr 2005

Föra året satte nån en dragsmällare i dörren så när läraren kom PANG de skyldiga blev utskällda i en kvart

Fy F*n vad roligt!

Det måste jag testa nå'n gång!

↗ till inlägget

Föra året satte nån en dragsmällare i dörren så när läraren kom PANG de skyldiga blev utskällda i en kvart

Jag minns det! Det var typ Ullet :D
7 Apr 2005

Ja ullet och nicke var det

Hur vet du att det var Nicke? Det kanske var Pontus? :D

9 Apr 2005

Jag har lurat ett par stycken... :D kul :cool:

11 Apr 2005
↗ till inlägget

Hur vet du att det var Nicke? Det kanske var Pontus? :D

Dom är lika men inte så lika

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in