💬
Logga in
Fuska.se

Disco

73 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Dansa tryckare är bästa iden eller hångla skämta ^^

Fast tryckare gör vi på alla våra disco

Det var hångel tävling på vårat förra disco vi höll i ;) Bara 2 par som deltog.

Jag kan en dans tror det hette Foxtrott nått sånt?

Nivå 12 · Mästerfuskare

jo foxtrott finns ju, menär inte ett reckomendera för diskon, manmåste lära sig den, gå på kurs eller nåt.....

↗ till inlägget

Dom snyggaste 9:orna dansade shake med mig för att dom tycker jag var liten och "gullig"  <_<

Varför tycker du att det är "<_<", Jag är kär i nästan allt o alla.. Speciellt Ojsåån! :wub:
8 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling

Jag tolkar. Det är svårt att förstå vad folk menar när man skippar punkterna.

↗ till inlägget

Ja gnagade inte på dej om du uppfattade det så, jag undrade varför Rocko tyckte det var så pinsamt med ett "puss-märke".

Skulle du inte tycka det var pinsamt om alla plötsligt skratta åt dig,förresten e jag inte en sån där "Love-type"

Nivå 6 · Fuskare

Om dom skratar e dom avis på dej, ja menar om du har fått det "puss-märket" så e det ju antaglingen för att den tjejen gillar dej..De e väll inget o skämmas för att nån gillar en va?

Tror du att du har rätt?Dom skratta åt mig!Dom e inte avis,vet du vafö?Jo,killarna blev tvingade att dansa med nån och jag ville inte det!Men alla tjejer blev redan upptagna,så jag fick dansa med en fet tjej,dom var ej avis.

Nivå 6 · Fuskare

Jaså du mobbar folk som e feta?

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jaså du mobbar folk som e feta?

Hålle med....fetta ska ha eksakt mycket respekt som andra...

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Ytliga idioter förstår inte att även de som väger en smula mer än andra är människor dom med!

Nivå 2 · Novis

Hatar såna som retar tjocka asså varför gör dem det vad tänker dem på !!! En i min förra skola blev mobbad hela tiden (Kille) Han skulle ta mat så skrattade alla och drog skålen från hans hand dem sa det kommer inte räcka det behövs mycket i din mage cirka 20 skålar alltså hatar dem !.

Gör så här: Mixa en skiva men en massa bra låtar som man kan röja till(metal då asså)..o den som e mest svettig när plattan e slut har vunnit ;)

9 Apr 2005
Nivå 6 · Fuskare

Din låt låter lite "stinkande" tycker jag Spiritual.. :P

Nivå 11 · Veteranfuskare

lix0m diSco dE äääÄgeR så vii brUckar åFFtA gå pA dt dAaAaAh å dÅ bRukar vi tYp dRikA åzzZ jÄte fUllA lix0m Å sen Dnasa hEllA nAten dT e kuL mdE dIscOO ! *FniZZar*

Nivå 6 · Fuskare

ÅmAgöD MeM EäR EjN FjOrTis !! ;((

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det är endast bondläppsrebellerna som visar 9-åringarna vilka som är dom riktiga FjÅrT!zArna.

Mugaha lol Mellanmjölkanvändarn kapad - föralltid.

Nivå 6 · Fuskare

Amagad please no ;(( .

Iallfall, back to topic nu.

Dansa de e väll bra o göra på ett disco?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

lix0m diSco dE äääÄgeR så vii brUckar åFFtA gå pA dt dAaAaAh å dÅ bRukar vi tYp dRikA åzzZ jÄte fUllA lix0m Å sen Dnasa hEllA nAten dT e kuL mdE dIscOO ! *FniZZar*

kan man dricka sejj full med mjölk?? :P

Nivå 6 · Fuskare

Starkmjölk!? :o

12 Apr 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

men, varför bråka?

1. Kom dit

2. var nervös

3. Dansa

4. gör nån lek

5. hångla

5.dansa