hur KOMMER MAN dit dåå :(
Deoxys & Chimecho
HUR FÅR MAN EON TICKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej vem har gjort detta?!? I alla fall så undrar jag var Game finns. Finns den i helsingborg eller var?
det skulle va som en fortsettning(Ow123 @ 22/08-2004 19:43:15)Ow123...sluta svara på dina egna inlägg.
hur får man de då?
ActionReplay finns inte på den där sida :(
Han undrar ju för h*lvete var man får eon ticket
Så så svara nu kom igen så han slipper svara minst 99999999 gånger till!!!!!!!!!!!!!!!
När man e på birth island vad ska man göra med trekanten?
↗ till inläggetNär man e på birth island vad ska man göra med trekanten?
hur fick du eon tricket Thundeer ??
men du ska trycka på den tills den kommer högst upp i trekanten !
anmäler
jag har deoxys på fire red
de va jätte-lätt at få den om man gör mystery gift
↗ till inläggetjag har deoxys på fire red
om du är så duktig diderik exakt hur ska man göra med mysteries gift ?
Jag har hört att man kan lämna in till CN=Club Nintendo för att få deoxys. PS. man måste skriva nåt speciellt på lappen i mart vikket som helst. men jag undrar om det kostar nåt?? :gitarr:
↗ till inläggetJag har hört att man kan lämna in till CN=Club Nintendo för att få deoxys. PS. man måste skriva nåt speciellt på lappen i mart vikket som helst. men jag undrar om det kostar nåt?? :gitarr:
man ska skriva:
link tougether
whith all
Link Together
With All
Ska du skriva på en lapp som är på disken i alla Pokémon Market.. inte framför han som säljer utan på höger sida om han... sen efter du skrivit det så börjar han snacka lite med dig, då trycker du save sen slår du av spelet efter att ha sparat sen när du startar det så ser du i menyn med: Forsätt Spelet, New Game och längst ner ser du Mysterium Gift
↗ till inläggetja, jag har alltid undrat hur man gör med mystery giftjag har deoxys på fire red
Deoxys = Defence på Leaf green.
Deoxys = Attack på Fire Red.
Deoxys = Speed på Emerald
Deoxys = Normal på Sapphire/Ruby
nu är frågan: HUR FÅR MAN EON TICKET!!! :wacko:
Av andra trådar jag läst så kommer jag ihåg nått i den här stilen: Man Måste Skicka In Den Till En Special Club Kallas "CN/NC" Club Nintendo eller Nintendo Club Kommer Inte Ihåg Vilken Av Dom.
Detta är bara vad jag kommer ihåg.. kan vara fel
GÅ IN PÅ WWW.SEREBII.NET OCH KOLLA SEN PÅ DEOXYS!!!! svårare är det inte
och till han som vill ha eon ticket kolla på tradera där säljer dom sånt