Är det värt att köpa eller?
Kan nån berätta vad det ska gå utt på vad man ska göra
Är det värt att köpa eller?
↗ till inläggetFinns det på Xbox??Är det värt att köpa eller?
Jaaaaa köp det värt pengar asså skit skönt det går ut på att du ska stayla och göra¨mål och trixa och du kan skapa eget lag och bli bättre och egen spelare och köpa andra spelare till ditt lag jag ger den 10/10 köp den !
↗ till inläggetOK ska köpa det nångång snartJaaaaa köp det värt pengar asså skit skönt det går ut på att du ska stayla och göra¨mål och trixa och du kan skapa eget lag och bli bättre och egen spelare och köpa andra spelare till ditt lag jag ger den 10/10 köp den !
jag har klarat halva spelet det är kul :lol:
OK är spelet långt?
Och visst vinner man en ny spelar för varje match man vinner?
Nja, det är inte så himla långt men det ett roligt spel.
Man vinner inte en spelare efter varje match utan man måste betala pengar för att få möta olika spelare t.ex. Ronaldo och Buffon.
det lär vara skitkul att göra mot kompisar!
Många av mina kompisar har det spelet och alla tycker det är skitbra jag ska köpa det lätt !
jag har spelet det äger man ska staila och göra mål sen får man sk(alltså skicklighets poäng) och ryk (alltså rykten) sen kan man låsa upp nya kläder till sin gubbe
mitt lag äger det är Ronaldo Ronaldiniho rooney buffon deco saffe min gubbe och till sist men värkligen inte minst henry! Men spelet är coolare än coolt!
jag ska köpa det inom kort... det verkar så j*vla coolt!
Det går ut på att man ska bli bättre och bättre jag har låst upp alt förutom alla mössor.
Min REP är blaze vad är eran ? vad är har era bästa spelare för rank min har 63 och min bästa spelare är nesta som jag köpte för 7000 SB han har 80 rank
Hur mycket pengar får man när man viner en match?
Beror på hur du spelat bra mitt högsta är 1100 SB resten får jag typ 700-600 fast det är när jag trixar mycket så får jag mer poäng
är grafiken gra?
Helt suverän grafiken duger det är inte som fifa fotboll 2005 som man ser bara små gubbar .
tänkte väll det... vad skulle ni ge spelet i betyg?
En stark 10/10.
Nackdelen är att ibland blir man på dåligt humör när man blir tacklad alla mina kompisar blir det därför det är rätt och tackla !
hehe... det verkar ju hur kul som hels!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in