Tjena vad tycker ni om TV-Serien Lost på 4:an??? Själv tycker jag att den är skit bra och siter klistrad framför Tvn varje Onsdag (när det går). Vad tycker ni??? <_<
Lost På Tv 4
lost e bäst. så de så.
Lost är Grymt bra, sitter också klistrad vid teven på onsdagarna, det är så spänande
Hade nog också tittat om jag inte var fastklistrad vid datorn första gången det gick.
Lost är bra, jag har aldrig missat ett ända avsnitt
nej det suger orka såna där serier....
Har aldrig kollat, har inte 4:an <_<
hahah :P alla har väll 4an :)
↗ till inläggetNej, den funkade inte på våran TV så pappa avbeställde det. Onödigt att betala för något som inte funkar.hahah :P alla har väll 4an :)
↗ till inläggethahah :P alla har väll 4an :)
Betalar man för Tv 4?????
Lost är ass bra... fins det någon sida man kan ladda ner hela serien i från???
Jag har hört att Jack (doktorn) dör i avsnitt 15 vet någon om det är sant??? Jag har också hört att serien slutar med att alla dör... är det sant???? :visslar:
Jag har sett till avsnitt 20 tror jag...och ja minns inte att Jack dog.
mmm lost e bra men du basse snyggt namn du har ja heter ochså Sebastian - basse B)
ja det äger..... men skulle kunna bki en "evighets serie" ;)
Jag sitter också klistrad framför teven på onsdagar. Men på onsdag är den ingen låst för det är Världens Humorkvälle då. Det är synd.
Det ska ju komma en andra säsong <_<
världens humorkväll är ganska ok att titta på ändå.
eeehhh :unsure:
förlåt för uttrycket men det är rena spyan!
värren än club goa, fame factory och till och med värre än BIG BROTHER!!!
(jag menar allvar här!)
:meddum:
det lär väl hålla på i några år, lost alltså, kommer väl upp mot 130 avsnitt ellernåt
Serien är ganska konstig men vissa avsnitt är bra!
Läste igår i Aftonbladet att Charlie och Kate har blivit ihop på riktigt minns inte vad dem hette på rikt ??? :lol: