Ja, var finns den tredje inbrottsbilen i San Andreas? Alltså var i Las Venturras?
Har bara hittat den i Los Santos och den i San Fierro.
Ja, var finns den tredje inbrottsbilen i San Andreas? Alltså var i Las Venturras?
Har bara hittat den i Los Santos och den i San Fierro.
jag har en fråga. var ligger rånarbilen på los santos och san fierro. :blink:
↗ till inläggetDen första ligger i ganton..den andra vid ett gammalt garage norr om bilskolan.jag har en fråga. var ligger rånarbilen på los santos och san fierro. :blink:
Ja, det vet vi, men var i Las Venturas ligger den då??
>.<
↗ till inläggetDet vet jag inteJa, det vet vi, men var i Las Venturas ligger den då??
>.<
↗ till inläggetJaha. Ingen annan som vet? :zzz:Ja, det vet vi, men var i Las Venturas ligger den då??
>.<
Hmm.. Man måste tjäna ganska mycket på inbrott i L.V, efter som många där är rika.
vilka hus kan råna :evil:
↗ till inläggetAlla förutom las venturas,sweet och og locs husvilka hus kan råna :evil:
↗ till inläggetNä, det står i min guide att det ska vara en inbrottsbil i varje storstad, men det står inte var, förutom den i Los Santos. <_<vilka hus kan råna :evil:
Men ni svarar ju inte, utan bara spammar.. <_<
jag ska leta efter den!! :cool:
↗ till inläggetva d ínte den du hittade ??? :blink:jag ska leta efter den!! :cool:
Ja, han hade hittat den som finns i San Fierro men jag frågar efter den som finns i Las Venturas.<_<
men kan man inte bara ta en inbrotts bil från vilken stad som helst å köra dit å göra det å sen åka tillbacks till garaget med sakerna?.....ska prova det :P
Nej, det går tyvärr inte.
har du prövat? ....... det hade varit coolt
Om inbrotts bilen heter Boxville så här e en karta på LV
är du säker på att det inte är San Fierro?? hahaha :lol:
Nu har jag hittat alla tre! :D
nu har jag hittat alla tre jippii! :D nu kommer las venturas få en följd inbrotts våg MOHAHAHA! :ph34r:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in