Då borde du se Moon Child. :)
Favoritfilm
Jag tror det är Leatherfaces bror (The Texas Chainsaw Massacre).Toxic jag har gått och retat mig själv över din ava vad är det och vem?
LOL!!Leatherface är The texas ghainsaw massacre.Och han har ingen bror
jo han har två brödar i alla filmerna och i 3an så har han några tjejer i familjen(ett av dom tror jag är hans barn)LOL!!Leatherface är The texas ghainsaw massacre.Och han har ingen bror
i första filmen så har han två bröder en farfar och en död mormor.
i andra filmen har han två brödar.(fast en ny för ena dog i första)och den jag har på bild är choptop som är hans nya bror(lr kanske det var kusin....)
i trean har han en hel familj av cannibaler!
tycker ja oxå... Percy var fett taskig när dom skulle avrätta del... :(mm men det är synd om Jhon Coffey
Ja han förtjänade att hamna på mentalsjukhuset som pasient.
d va bara för att coffey la dom där typ bruna sakerna i kroppen så att d blev överbelastning... sen dödade han billy... men d va rätt åt honom! :angry:
Detta ämne handlar om Favorit film. Då tycker jag att vi håller oss till det.
Jag har faktiskt inte någon speciell film som jag gillar. Det varierar. Men en film som är mycket bra handling och skådisar är nog Forrest Gump.
Gillar när Tom Hanks använder sin "Alabama-dialekt". Skit härlig alltså :)
Ooo, glömde en till film..Stand By Me. As grymt drama/action typ.
Den där förhandlaren som va igår va himla bra!!
jahar faktis ingen favoritfilm. <_<
Var det verkligen nödvändigt att gräva upp en död tråd bara för att skriva nåt sånt?
ingen som uppskattar gamla hederliga maffia filmer ?? gudfadern, serpico,,,, ahhh det är riktiga filmer
Enligt mig finns det ingen "favorit-film". För mig finns det bara "riktigt bra filmer". Exempel är Sagan om ringen-trilogin, The butterfly effekt m.fl. men ingen är "favoriten". Alla är bara riktigt extremt bra och det kan många filmer vara =).
hmmmm... "tänka" Har nog ingen favoritfilm, men en som jag gillar e sgan om ringen trilogin.
Forrest gump å Kung Pow
Evil Dead
Evil Dead 2: Dead by Dawn
Evil Dead 3: Army of Darkness
Uppkommande Re-maken på Evil Dead ( kommer säkert rocka)
Om Evil Dead 4 görs diggar jag den redan nu..
"when hell is full, the dead walks the earth"
just det! hur kunde jag glömma star wars filmerna? längtar tills episod III kommer ut! Forest Gump e också bra :D
efter natten är förhoppningsvis Star Wars III min nya favorit.
↗ till inläggetKung Pow är ganska rolig! Det är kul när han slåss mot kon..Forrest gump å Kung Pow