har sett en film som hette "Mafgiao"..den sög..hade INGEN handlig..den va på något mysko språk så jag fata inte ens vad dom sa :wacko:
Favoritfilm
mafgiao....kan nte ens va svenska lr engelska
Battle Royale e ganska bra..Lite blodig, men bra.. :D
skräck filmer är jag inte van med jag trivs inte och jag gör inte hemma där.Äventyr och action är min smak.
Jamen Kill Bill. Och Fahrenheit 9/11 placerar nog in sig på min första plats också.
jag tycker att killbill 2 var bra..
nån som har sett king arthur?
Nepp
Har ej har du??Skulle gå med min kompis i sommras men det blev aldrig av.
Buffy the vampire slayer och the frighteners e jätte bra också! :lol:
LÅNG FILMEN AV BUFFY THE VAMPIRE SLAYER SUGER!!
Jag tycker att den e jävligt bra men det är för att den e grymt rolig! :lol:
Sarha michele Gelar med som Buffy??
Då är den se värd
Och jag är bara tio år hur många har du sett Toxic?(toxic avenger @ 26/09-2004 15:06:44)Vänta här nu kommer jag in erat skcräck films samtal.Såg du Exorsisten på sommarsckräk i tv2??Jag såg alla jag ÄLASKAR sckräkisar jag har sett typ 68 stycken,Och är bara tio år!!Bäst just just nu är väl A nightmare on elm street serien har sett 1..2..snart 3....och snart 4.
68 är ingeting!jag måste nog ha sett grymt mer :P
vet inte.så många så ag kan inte räkna alla jag sett... ;)(red @ 28/09-2004 20:15:57)(toxic avenger @ 26/09-2004 15:06:44)Vänta här nu kommer jag in erat skcräck films samtal.Såg du Exorsisten på sommarsckräk i tv2??Jag såg alla jag ÄLASKAR sckräkisar jag har sett typ 68 stycken,Och är bara tio år!!Bäst just just nu är väl A nightmare on elm street serien har sett 1..2..snart 3....och snart 4.
68 är ingeting!jag måste nog ha sett grymt mer :P
Och jag är bara tio år hur många har du sett Toxic?
justja f*n bra Zerp!du påminde mig om BR.
3 bra asiatiska filmer.
VERSUS(zombies,action,ninja svärd.en vampyr ja vad mer kan man önska sig?)
Battle royale 1(asgrym)
Battle royale 2(inte lika bra men fortfarande asgrym)
buffy suger steinhardBuffy the vampire slayer och the frighteners e jätte bra också! :lol:
(min syrra har alla dvd-boxar så jag har sett alla)
Shacti- inte serien, jag menar filmen (som inte har ett skvatt med serien att göra eftersom att den gjordes flera år före serien och av en annan person) :lol:
Lol!!Sexy_Girl var är du??Och Mr.Karo kom igen snacka lite skräck.
varför då skräck är itte bra -_-
JO!!