shrek är kul, shrek2 är askul
klarar inte skräckisar inte så att jag är feg men jag blir typ paranoid av dem
alltså favorit film hmm.....spaceball eller de våras för sheriffen
shrek är kul, shrek2 är askul
klarar inte skräckisar inte så att jag är feg men jag blir typ paranoid av dem
alltså favorit film hmm.....spaceball eller de våras för sheriffen
Vänta här nu kommer jag in erat skcräck films samtal.Såg du Exorsisten på sommarsckräk i tv2??Jag såg alla jag ÄLASKAR sckräkisar jag har sett typ 68 stycken,Och är bara tio år!!Bäst just just nu är väl A nightmare on elm street serien har sett 1..2..snart 3....och snart 4.(Herr.Kaio @ 25/09-2004 10:42:40)(SEXY_GIRL @ 23/09-2004 15:41:52)(Herr.Kaio @ 22/09-2004 17:55:38)Jag älskar skräckfilmer men nu när jag och min pojkvän gjort slut så vågar jag inte se dom :( :( :(
Hehe! Ja såg The Exorsist På natten!
Fast me en tjej kompis... ;)
Den är läbbig elle vad tycke du?
Blev hon rädd?
bajsläbbi!
hon va brevi mig hela tiden :D hon va fett skraj!
Pirates of the caribbean, dum och dummare är nog mina favoritfilmer!
OOps gjick inte.........
Jhonny Depp e skön!
Om du menar i A nightmare on elm street 1 så ja när han dras ner i sängen och upp sprutar det glimmande blod...Vackert.
Angående starwars filmerna tycker jag att dom gammla är bättre än dom nya dom nya har för mycket High-teck i sig.
Jag gillar nästan allt som har med skräck/sci-fi att göra.
Så Alien är ju helt perfekt :D
De kunde dock varit läskigare.
JAJA..Alien är väll okej men A NIGHTMARE ON ELM STREET ÄR FORTFARANDE BÄTTRE!!!!!
Mina favvofilmer är Sagan om ringen triologin, Star Wars triolologin och första Matrix filmen, Terminator 1 och 2, Die Hard 1 och Stjätte Sinnet.
die hard är lite tråkig jag menar han döe ju aldrig....
Vänta här nu kommer jag in erat skcräck films samtal.Såg du Exorsisten på sommarsckräk i tv2??Jag såg alla jag ÄLASKAR sckräkisar jag har sett typ 68 stycken,Och är bara tio år!!Bäst just just nu är väl A nightmare on elm street serien har sett 1..2..snart 3....och snart 4.
68 är ingeting!jag måste nog ha sett grymt mer :P
68 då kan du va med i guiness rekordbok :lol:
Mina är nog: Ace Ventura 1-2, Sagan om ringen 1-3, Scream 1-3, Rat Race, Austin Powers goldmember, My, Myself and Irene, Scary Movie 1-3.(Ganska många typ) :ph34r: :D :gitarr:
jim carrey är bra
I lördags såg vi American Psycho!! Den va sjuk!!(toxic avenger @ 26/09-2004 15:06:44)Vänta här nu kommer jag in erat skcräck films samtal.Såg du Exorsisten på sommarsckräk i tv2??Jag såg alla jag ÄLASKAR sckräkisar jag har sett typ 68 stycken,Och är bara tio år!!Bäst just just nu är väl A nightmare on elm street serien har sett 1..2..snart 3....och snart 4.
68 är ingeting!jag måste nog ha sett grymt mer :P
Huvudpersonen e Rasisten i Shaft!!
Den nya Shaft äger om man jämför ma dom gamla Shaft!
sagan om ringen och matrix
ínte för att jag är rädd men jag hatar skräck filmer samma sak hela tiden dem mördar.inte ens spännande på dem.Action/Äventyr i bäst.alla Starwars filmer suger löjligt
Space ball e jätte rolig!
Jag tittar inte på skräckfilmer men det e bara för att jag inte roas av dem!
jag får tyåp panik av dem
jag håller med om att space balls(många känner nog igen dn som "de våras för rymden") äger
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in