💬
Logga in
Fuska.se

Modda Bilar

16 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

snygga bilar läg ut dom här :student: B)

22 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jaa.. många som va interesserade.

Nivå 2 · Novis
Verkligen meningslös tråd.. det finns inget intreessee.
10 May 2005

Denna Tråden skulle junna va kul faktiskt... <_<

11 May 2005
Nivå 5 · Fuskare

Om du startar en sån här tråd kanske det skulle vara bra om du själv la ut en moddad bil. :rolleyes:

↗ till inlägget

Om du startar en sån här tråd kanske det skulle vara bra om du själv la ut en moddad bil.  :rolleyes:

haha jaa det skulle vara smart :lol:
Nivå 5 · Fuskare

Jag vet. ;)

12 May 2005

Va faan.. kan ingen göra en ny tråd å lägga upp bilar så folk blir intresserade så vi får en kul tråd men snygga bilar? :P

13 May 2005
Nivå 4 · Lärling

det vore skoj me massa fina bilar här

(sen härma dom me min kompis :evil: )

15 May 2005
↗ till inlägget

det vore skoj me massa fina bilar här

(sen härma dom me min kompis :evil: )

Jaa kan inte du starta en ny tråd Speedez? Å lägg ut bilar från början så andra åsså gör det? :cool:
19 May 2005
Nivå 5 · Fuskare

Det här forumet är utom kontrol, vi kan väll försöka få det bättre. Vill man ha bilder från början av tråden, ändra inlägget. Behövs bara en tråd. -_-

Värkar som om det inte finns nån modd här.

21 May 2005

Nae säkert inte

22 May 2005
↗ till inlägget

Det här forumet är utom kontrol, vi kan väll försöka få det bättre. Vill man ha bilder från början av tråden, ändra inlägget. Behövs bara en tråd. -_-

Värkar som om det inte finns nån modd här.

Cyper.......hmmmm detta e mycket svårt att säga men jag säger det ändå sanningen måste komma fram ......fu e INGEN frälsare på fuska forumen så du kan lägga av med att försöka rädda fuska forumet......... så nu sa jag det det känns mycket bättre nu :)

tillbaks till ämnet :cool:

Nivå 4 · Lärling

Man ska ta en Super GT och modda den.. Den blir ****snygg.. Tänk om man kunde ha Hydralics(fel stavning) på Monster Truckenn..

26 May 2005

Jaa... (San Fierro :lol: )

14 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

det skulle man kanske kunna ändra på så att man stoppar i skivan till pc i datan och öppnar data/handling/monster och ändrar men man ska nog ha hållit på ett tag med sånt +glöm inte att göra en backup om det går åt skogen :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in