snygga bilar läg ut dom här :student: B)
Modda Bilar
Jaa.. många som va interesserade.
Denna Tråden skulle junna va kul faktiskt... <_<
Om du startar en sån här tråd kanske det skulle vara bra om du själv la ut en moddad bil. :rolleyes:
↗ till inläggethaha jaa det skulle vara smart :lol:Om du startar en sån här tråd kanske det skulle vara bra om du själv la ut en moddad bil. :rolleyes:
Jag vet. ;)
Va faan.. kan ingen göra en ny tråd å lägga upp bilar så folk blir intresserade så vi får en kul tråd men snygga bilar? :P
det vore skoj me massa fina bilar här
(sen härma dom me min kompis :evil: )
↗ till inläggetJaa kan inte du starta en ny tråd Speedez? Å lägg ut bilar från början så andra åsså gör det? :cool:det vore skoj me massa fina bilar här
(sen härma dom me min kompis :evil: )
Det här forumet är utom kontrol, vi kan väll försöka få det bättre. Vill man ha bilder från början av tråden, ändra inlägget. Behövs bara en tråd. -_-
Värkar som om det inte finns nån modd här.
Nae säkert inte
↗ till inläggetDet här forumet är utom kontrol, vi kan väll försöka få det bättre. Vill man ha bilder från början av tråden, ändra inlägget. Behövs bara en tråd. -_-
Värkar som om det inte finns nån modd här.
Cyper.......hmmmm detta e mycket svårt att säga men jag säger det ändå sanningen måste komma fram ......fu e INGEN frälsare på fuska forumen så du kan lägga av med att försöka rädda fuska forumet......... så nu sa jag det det känns mycket bättre nu :)
tillbaks till ämnet :cool:
Man ska ta en Super GT och modda den.. Den blir ****snygg.. Tänk om man kunde ha Hydralics(fel stavning) på Monster Truckenn..
Jaa... (San Fierro :lol: )
det skulle man kanske kunna ändra på så att man stoppar i skivan till pc i datan och öppnar data/handling/monster och ändrar men man ska nog ha hållit på ett tag med sånt +glöm inte att göra en backup om det går åt skogen :)