💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Ocarina Of Time

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hur gör man så att man blir liten igen?

Nivå 6 · Fuskare

sätter tillbaka svärdet.....

14 Mar 2005

I Temple of Time

16 Mar 2005
Nivå 3 · Lärling

Efter man klarat Forest Tempel

Nivå 7 · Fuskare

när du e stor så måste du klara forest temple (gröna borgen som vi klallar d....)

gå sedan tebaks te temple of time (kyrkan i marknaden)

och tryck på a framför den tomma stenen där svärdet satt när man va liten

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

när du e stor så måste du klara forest temple (gröna borgen som vi klallar d....)

Vem är vi? Jag kallar den inte för det,

9 Apr 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

näää precis vem kallar det så?? :huh: aja ähh.....har klarat båda spelen ja :kung:

nu har ja börjat om på zelad ett igen...efter det så tänker´ja vel att det blir zelda två :visslar: :student:

10 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling

Du måste först klara Forest Tempel, brevid början staden, där man träffade tjejen, Sen ska du gå till Tempel of Time, I Borgen ( Trasiga Borgen) Sen sätter du ner svärdet i Stenen där man drog upp det

23 Apr 2005
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Det finns annars ett speciellt Zelda forum för detta <_< ta det där...

11 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

hur kommer man in i spirit temple.. man ska väl vara liten? men när ja ska dit så står det vakter och stoppar mig

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

hur kommer man in i spirit temple.. man ska väl vara liten? men när ja ska dit så står det vakter och stoppar mig

man ska rädda alla arbetare som Gerudo tjejerna har låst in när man är stor
24 May 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Vad har det med den här saken att göra men jag säger det ändå.

gå till spirit tempel när du är stor sen går du bara ut och då mötter du shick då får du sången till spirutel tempel då behöver du bara göra dig liten och sen tar du låten och du kommer till templet lätt som plätt B)

5 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

å sen efte ungefär halva templet bli vuxen :P

9 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

du går till tempel of time ok sätter tillbaka svärdet...

24 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

om du tar o blir stor, tar hästen och hoppar över bron ( svårt första försöket ) så tar du o blir upptäckt, tar hoock shottern ut ur fängelset. då sjuter du alla vakter o tar dej in i borjen , spöar super soldaterna räddar gubbarna i burarna! sedan tillbaka till kikaroki village o fixar en melodi när du är liten hos väder kvarn gubben och går ut till brunnen, spelar melodin som du fick av gubben efter att ha pratat en stund... då sugs allt vatten ur brunnen då får du gå ner grejja runt och hitta eye of trouth eller lens of trueth! den tar du med som vuxen till öken byn igen ok går ut i öknen med long shootern och tar dej över kvicksanden och fortsätter att följa dom röda pålarna! efter ett tag så möter du ett spöke som man bara kan se med lens of truith sedan är du där du ville! du måste gå ut och inn igen för att träffa en kille som du får melodin av! du måste bli liten för att komma förbi en grej där! bli liten o ta melodin till baka! du pratar sedan men nooroboorou som du får säga precis rätt till för att komma förbi!

varsogod för hjälpen!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in