Jag ska ha nytt spel nu nån gång
Vill helst ha ett Rollspel, skjutspel, äventyr
så tipsa mig är ni snälla!
Jag ska ha nytt spel nu nån gång
Vill helst ha ett Rollspel, skjutspel, äventyr
så tipsa mig är ni snälla!
TRUE CRIME
vänta tills nya GTA kommer.
Inte direkt skjutarspel men jag kan rekomendera det nya Star Wars EPISODE III: Revenge of the sith.. Det är faktiskt kul.
// Waddis :gitarr:
Själv funderar jag på Lego Star Wars, SW3: Revenge Of The Sith, Jade Empire eller Sonic Mega Collection Plus. Vill helst se SW3-filmen innan jag köper nåt Star Wars spel.. lär väl bli Sonic Mega Collection ;)
fable :cool:
↗ till inläggethar det.. är faktiskt kul... ger det 7/10Själv funderar jag på Lego Star Wars, SW3: Revenge Of The Sith, Jade Empire eller Sonic Mega Collection Plus. Vill helst se SW3-filmen innan jag köper nåt Star Wars spel.. lär väl bli Sonic Mega Collection ;)
Jag har några altenativ det är nåt mellan dom här
Star Wars - Republic Commando
Star Wars Episode 3 Revenge of the Sith
Star Wars - Knights of the Old Republic - Xbox Classics
Prince of Persia The Sands of Time
Prince of Persia 2 Warrior Within
Vilket av dom tycker ni jag ska ta?
Forza motorsprt är nog coolt!
starwars republik komando :evil:
har skaffat forza nu... Det är COOLT!
Oddworld:Strangers wrath är faktiskt både action och äventyr.Det kanske kan locka dig?Jag har själv det och har klarat det.Om du vill ha fakta om spelet så klicka gärna på denna länken,
http://www.gamespot.com/xbox/adventure/odd...html?q=oddworld
X-box suger! Men det fins 1 JÄVLIGT BRA spel. och det är Abe. Fins inget roligare till X-box... köp det om du vill ha roligt!
Du vill ha ett spel där man skjuter mycet..
ett rickigt grymt äventyrs spel?
kanske med en "boomstick"?
Maskin gevär och massa annat bombardemang?
du vill skjuta Zombies eller hur?
Du vill använda coola vapen... varför inte en Motorsåg?
Du vill såklart spela med den coolaste katten i stan.. Bruce Campbell!!!
lugn... det finns ett spel som har detta och mycket mer..
Evil Dead: Fistfull of Boomstick!
Edit:
du har redan valt men det är ett förslag
↗ till inläggetX-box suger! Men det fins 1 JÄVLIGT BRA spel. och det är Abe. Fins inget roligare till X-box... köp det om du vill ha roligt!
Eftersom du inte kan stava till Xbox så förstår jag att du inte kan så mycket om själva konsolen därför gör du en sådan meningslös kommentar.Eller förresten detta tänkte jag inte på!?Du kanske har spelat exakt ALLA Xbox spel.Ja då ska man ju inte klaga om du gjort det...
Jag har sagt det förr och jag säger det nu.
Splinter Cell: Chaos Theory :)
Tony hawk underground 1&2 de är svinroliga och man kan få tag i dom jätte billigt oman tittar i olika affärer.
↗ till inläggetTony hawk underground 1&2 de är svinroliga och man kan få tag i dom jätte billigt oman tittar i olika affärer.
Ettan är bättre enligt min mening.
om du gillar skjuta spel så kan informera dig om att Unreal Championchip 2 äger så sanslöst det bästa Unreal spelat jag har spelat och det är VÄLDIGT nytt så om du vill fusk får man vänta för det har inte kommit några och så e de nog inte så många som äger spelet...som jag sa innan så e de nytt finns inte på många ställen skulle jag tro för jag köpte mitt i London för där fanns det i varje spel butik som jag var inne i.
investerad i oddworld: strangers wrath, mer komiskt äventyr får man nog leta efter. länge.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in