På runescape kan man bli en gorila!! cheka bilden.
Coolt va!?!?
Det kan man inte, det där en NPC
vaa??? vae det?
Non player character.
JOO MAN KAN VISST!!! OM MAN E MEMBER OCH GJORT MONKEY MADNESS, man dödar ncps som ser ut so, sen tar man grejjer til an mage och han gor en staff till dig som gor dig se ut sodera om man wieldar den
mmhm
nej det går inte
Det går!!
Ni som inte är member behöver inte skriva om ni inte vet
Jo det går om man är member!
de går om man e member..men då blir man inte en gorilla utan man blir en lite apa...
Jag e inte member men jag vet att det går.. Man ska göra Monkey Madness questen tror jag..
Man kan vara en imp :evil:
Aboo! hur?
om det inte går fattar jag inte varför jag såg en som hette typ warhammer97646(inte riktigt så) i lvl 96 som va en gorilla :angry:
↗ till inläggetAboo! hur?
Om du vill vara en imp kör castle wars sen ska du ha 2 hp och en holy amulet eller nåt och vara förgiftad sen när du dör är du en imp.
↗ till inläggetMan behöver inte ha 2hp och vara förgiftad :meddum:Aboo! hur?
När ni menar holy amulet menar ni , Holy sybol of saradomin då eller?
↗ till inläggetde går om man e member..men då blir man inte en gorilla utan man blir en lite apa...
Men kan vara gorilla också.. :P
↗ till inlägget¨På runescape kan man bli en gorila!! cheka bilden.
Coolt va!?!?
Klart man kan jag e en apa men jag kan bli en liten apa för jag har gått till trollkarlen zoocknoock och han gjorde den lilla ap ungens leksak till en greegree
som då e en stav som gör att man kan bli en apa men du måste ha sårts monkey bones har du big monkey bones kan du bli en apa som var på bilden men man kan också bli en zombie apa i lvl 98 eller en ninja apa i lvl 68 och en sån där gorilla i lvl 167
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in