↗ till inläggetgör en oplbalblbaa undersökning själv och titta dåTror du verkligen att alla som spelar runescape hänger på det här forumet? -.- Visst, de som spelar runescape på detta forum är ju lite yngre än Tibia spelarna, men vad gör det för skillnad egentligen? Och det var inte en opinions undersökning.
Runescape Eller Tibia?
runescape äger!! tibia kan dra åt skogen
Perfekt bevis, eller hur NesseN?
Runescape !
har aldrigspelat tibia förr så det blav RS men det var mest Rs spelare hehe
Jag började spela Tibia, men efter ett tag blev det tråkigt (tyvärr, alla Tibia-älskare). RuneScape går helt enkelt inte att tröttna på.
Genuieve
EDIT: Och enligt de flesta (omröstningen) så är det fler som tycker att RuneScape är roligare än Tibia. Men det finns ju många andra onlinespel med som är roliga.
↗ till inläggetNja, du finns ju. Det är också ett perfekt bevis.Perfekt bevis, eller hur NesseN?
Jag vet att jag är bäst men det ska vi inte snacka om nu -.-.
Du vet inte ens vad jag snackade om -.-.
Joda, jag menade att du är ett perfekt bevis till att det finns lika många "små ungar" som spelar tibia som runescape.
det menade jag itne så tyst -.-
Jag har aldrig spela någe av dem , Men jag har sätt på en kille spelat tibia så jag får vell rösta på den då.
RS äger, tibia e ganska bra, men RS äger endå
Runescape!
jag ssjälv spelar båda och tycker dom e Kul på olika vis, Runescape finns många skills d e ganska kul, men d blir drygt i längden eftersom man gör samma saker,
Tibia e skit kul bara man kommer in i spelet.
runescape har världens dåligast PvP man kan tänka sig, men d e kul ändå :)
Har en lvl 82 på RS och en j*vla massa chrs på tibia / Peace
Tibia äger runescape lätt nu när man har magic plate arnor och allt jag har en gubbe på lvl 95!
*borttaget*
"Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag." / NesseN
↗ till inläggetTycker precis tvärt om TIBIA OWNS (se namnet ^^)Jag började spela Tibia, men efter ett tag blev det tråkigt (tyvärr, alla Tibia-älskare). RuneScape går helt enkelt inte att tröttna på.
Genuieve
EDIT: Och enligt de flesta (omröstningen) så är det fler som tycker att RuneScape är roligare än Tibia. Men det finns ju många andra onlinespel med som är roliga.
Runescape äger tiba.17 LÄTT!!
Runescape Äger! Fast jag spelar inte så mycket ,jag heter antonj3000 och antonj2000 . Ps jag e mest aktiv på antonj3000.
RUNESCAPE knäcker tibia lätt... tibie måste man ladda ner, och världens sämsta grafik!!!! runescape knäcker!!!
Jag heter:joni__cool_1 och e range lvl 67, combat lvl 63....
Söker en bra klan!!