Själv så har jag 2 läxor per vecka :zzz: och jag går i 5an
Hur Många Läxor ?
Har 2 går också i 5:an
Jag har mellan 3 och 6 läxor per vecka. Går i 8:an.
Men jag har mest prov hela tiden..
Hm... valde 6-9 men det varierar. För det mesta är det prov, hade tre prov i torsdags.
Har väl ungefär 2 läxor och 1 prov per vecka såhär nu mot slutet... Har lugnat ner sig,,,
1-2 läxor skiftar det mellan så jag röstade på 1-3.
Matte, engelska och franska varje vecka, bara det är ju tre.. sen brukar vi få typ antingen geografi, religion, historia, ibland biologi, kemi eller fysik, ibland svenska kanske... 3-6.
absolut inga -.- går i 6:an
vi har ca. 10 läxor per vecka alltså ca. 2 per dag jag går på sexan
går i 5an och har ca 3 läxor i veckan :)
1-2 läxor i veckan, går i 7:an :gitarr:
Vi har alltid prov varannan vecka. Annars har vi alltid 6-9 läxor. Går i 5an
Chihuahua, enligt skollagen eller något liknande får man väl bara ha två prov per vecka eller var det kanske tre... Jag har för mig två men det kan ju vara fel i och för sig.
↗ till inläggetOch det ska man tro på? <_<Vi har alltid prov varannan vecka. Annars har vi alltid 6-9 läxor. Går i 5an
Ja vem tror på nåt sånt Går i 7:an och har 2 läxor i veckan och 2 prov i månan
Jo, nån sa att det inte var tillåtet att ha 3 prov samma dag, men vi var en fem-sex pers som hade det. Sen tror jag inte det räknas, eftersom det bara var ett "riktigt" prov.
Det första i svenska var riktigt, sen Företagsekonomi som man skulle gjort en vecka tidigare men jag var sjuk, så jag gjorde det i torsdags istället, och sen nationellt prov i Tyska, hörförståelse. (ja, det finns nationellt prov där också).
Oroar mig inför att börja 2:an (gymnasiet). Har valt samhälle ekonomi och fått veta att det är ännu värre pluggande än i de andra samhällsklasserna...
↗ till inläggetOftast har vi ju bara en läxa....Ja vem tror på nåt sånt Går i 7:an och har 2 läxor i veckan och 2 prov i månan
↗ till inläggethar ni inte nån läxa och du går i 6:anabsolut inga -.- går i 6:an
HAr 4 läxor och går i 6:an.
Brukar ligga på 4-7 läxor så jag valde 3-6... (Den här veckan har vi bara en enkel engelskaläxa.. :) )