Nej, M står för meter...Du har antagligen rätt... Jag har inte kört Home Run Contest på senaste.. Men jag är rätt säker på att det stog feet på min.
Ssbm Home-run-contest
ok men visa skrevier om feet
Hur många feet går det på en M?
Ja, det borde inte vara många feet,,,Men jag tror jag har hört att 3 feet är 1 meter..eller så är det lite wrong.
Jag brukar välja Fox och skuta med hans pistol så många ggr som
möjligt på säcken och sen slå iväg den ;)
↗ till inläggetJa, det är det ända man kan göra med Fox. Med Falco så kan man göra A-upp några gånger... Fast med Smash-attacken... Och om man får en bra träff kan man med lite tur få över 400 feet---jag lyckades med det i allafall..... Samma sak med Bowser...Fast där är det dock lite lättare...Jag brukar välja Fox och skuta med hans pistol så många ggr som
möjligt på säcken och sen slå iväg den ;)
Fick 256,2 m med ganondorf :)
Okej.. Du börjar göra framsteg.... Någon som har nåt förslag hur man ska göra med Zelda.... Förutom att hålla på och byta till Sheik och tillbaka igen...
Nu fick jag 435 med roy :)
Gjorde exakt som dom gjorde på filmen och fick 109% skada
Ganondorf fiock jag nu 325
↗ till inläggetOkej.. Inte dåligt... Kör du inget annat än Home Run Contest eller?Nu fick jag 435 med roy :)
↗ till inläggetjo ta fox ta basebolls tädet sen gå nära tryck på B se slå med baseboll trädet det kommer över 300mjag Undrar vilken gubbe ni använder för att komma långt på home-run-contest.jag har försökt med allat men ändå inte lyckats:Säg hur ni gorde :medieval:
tack
kan jag få lite hjälp med wind waker??? :rolleyes:
gjör ett nytt ämne ganondorf_vs_link och skriv vart du e på det nya ämnet
↗ till inläggetNja, lite Event match kanske annars är det Home run contestNu fick jag 435 med roy :)
Fick nu 456 med Roy
Runt 450 med Ganondorf och Roy :P
↗ till inläggetOkej.. Kör det numera aldrig.. Men jag har 475 med Ice-Climbers...Runt 450 med Ganondorf och Roy :P
vaa !? jag har bara 325 med ice-climbers
jag har runt 200 med alla utom Gagge (ganondorf) och Roy.
alla andra är så svåra :(
↗ till inläggetMen jag då jag har bara 19 med Ice klimbers :unsure:vaa !? jag har bara 325 med ice-climbers
Ja, det var kasst.. så är det..
Någon som har nåt tips om hur man kommer över 200 med Donkey Kong... Mitt längsta är typ 186 eller nåt sånt... Urdåligt..
↗ till inläggetMenar du inte: Jag har runt 200 med Gannondorf och Roy , alla andra är så svårajag har runt 200 med alla utom Gagge (ganondorf) och Roy.
alla andra är så svåra :(
Eller?
Det lätt så konstigt i ditt inlägg ;)
Kollade på mina bästa
Roy 465
Gannondorf 335
C falcon 100
Sen har jag inte nå bra med resten
Jag har 4 styckna gubbar över 400...
Det är:
Ice-climbers
Ganondorf