↗ till inläggetlool pokemon e lite töntigt...... men jag tycker kanske inte likadant som småbarn?! :D eld
Jag gillar inte heller pokemon så mycket men jag skriver inte att pokemon är täntigt för det.
↗ till inläggetlool pokemon e lite töntigt...... men jag tycker kanske inte likadant som småbarn?! :D eld
Jag gillar inte heller pokemon så mycket men jag skriver inte att pokemon är täntigt för det.
men ni kanske e schysst men inte han ;)
Jag spelade för ett tag sen ca 2-3 månader sen och mina favoriter var typ is men nu finns det inte så det får bli Annat.
Cony_jedi Skärpning! om du ska skriva här då behöver du inte retas och säga dumma saker <_<
jaja tillbaka till ämnet
Eld är ganska bra men mottsatsen är bäst! det är vatten.
lätt eld ! :D
jag gillar elekriska vissa är veldigt starka tillexempel joltion ratcho pikachu men även svagast och sötast pichu
Eld är min favo typ. :medieval: :evil:
↗ till inläggetvatten eld e bäst !Eld är min favo typ. :medieval: :evil:
Drak Typerna e bäst'
Dragonite är gullig om någon :cool:
Så att alla vet ska jag bara säga att hur gullig å bra Dragonite än är så har han ingen chans att överstiga spelet "Tibia"!
trevligt men grass regerar
min topp 5
1.eld
2.drakar
3.psykisk
4.insekter
5.mörker
Jag gillar olika jag gillar:
Steel
Dark
Fire
Dragon
Ice
Water
Så jag tog Vatten
eld lungt man bara grillar upp motståndarna
helt klart Psychiska, Abra Kadabdra Alacazam
Om man spelar Gul, Röd eller Blå ska man träna upp en psychic-typ eftersom dom inte har nå'n svaghet i dom spelen (lite konstigt).
Men i Kristall, Silver och Guld finns ju dark som är svag mot fighting och bug, som är svaga mot psychic.
Min favvo är Fire men de bästa är Phsychic!
Hade lite beslutsångest med det blev elektrisk.
Mina favvopokemon är mest flying men el-attacker är coolare :D
(Zapdos äger!)
ELD
Svarade dark. Gillar ävem Ground och Psychik!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in