ok tyck som du vill men jag tycker han är bra
Favvo-pokemon Typ
↗ till inläggetJa, och det respekterar jag.ok tyck som du vill men jag tycker han är bra
Men jag menade bara att överraskningsmomentet inte var nödvändigt för att vinna.
om man spelar mot en kompis kan det vara bra
↗ till inläggetJavisst bra, men inte nödvändigt.om man spelar mot en kompis kan det vara bra
Och en sak till, du har lärt din marowak fireblast.
Fireblast är bra mot, grass, ice, bug.
dessa typer har vanligt vis attacker som är bra mot ground.
Om du hade lärt en chansey psychic hade jag förstått dig.
Men det hade varit bättre att lära marowak en attack som är neutral mot honom själv, typ dragon rage (vet inte om detta går, men det hade varit en läplig attack i så fall).
nee jag kör cubone urvecklar han inte :P
↗ till inläggetvisst du kör cubone, men fireblast blir inte bättre för det.nee jag kör cubone urvecklar han inte :P
nee vet
↗ till inläggetDet är bättre att lära alakazam fireblast.nee vet
Psychic
gör som du vill
↗ till inläggetTycker inte du det då?gör som du vill
joo det janske det är jag är inget stort pokemon freak
↗ till inläggetInte jag heller.joo det janske det är jag är inget stort pokemon freak
↗ till inläggethaha.. jag visste inte ens att folk orkar hålla på med dom där som hittar på värdelösa grejer bara för att få alla era pengar
Varför är du här inne då om du inte gillar pokemon. Det handlar ju faktiskt om det
Jag tycker lugnt dragon! :cool:
↗ till inläggetman behöver inte vara ett pokemonfreak bara för att man tycker det är roligt.haha.. jag visste inte ens att folk orkar hålla på med dom där som hittar på värdelösa grejer bara för att få alla era pengar
han sa inte ens att han sa att det va roligt
↗ till inläggetOK, jag såg ej att du skickade till honom.han sa inte ens att han sa att det va roligt
jag trodde du pratade med b4z4r och mig.
Varför svarar du på ett inlägg som blev postat på nyårsafton??
lol orka med er när ni håller på
↗ till inläggetMin favvo pokeon typ e eld :D
Plz Pokemon är för små barn. Är ni typ 6-7år eller?