Ska du studera i USA? jag hade tankar om det.
Studera I Usa?
nej jag håller på och studerar i två år till sen så får vi se vad det blir.
nä, vad ska man dit och göra?
man får mkt bättre utbilning än i sverige
men det kostar cash
och är på engelska
men det gör väll inget. ? när man kommer hem så kan man ju tenta av den fort som f-n och slippa engelska lektionerna..... ska lätt åka te usa
MEN DET KOSTAR JU f*n I SVERIGE MED OCH OM MAN INTE KAN ENGELSKA NÄR MAN SÖKER TILL UNIVERSITETET KOMMER MAN INTE IN!!! ÄR NI HELT DUMMA ELLER????????!?!?!?!?!
Lugna ner dig lite 0013...
↗ till inläggetMEN DET KOSTAR JU f*n I SVERIGE MED OCH OM MAN INTE KAN ENGELSKA NÄR MAN SÖKER TILL UNIVERSITETET KOMMER MAN INTE IN!!! ÄR NI HELT DUMMA ELLER????????!?!?!?!?!
att gå i skolan i sverige kostar ju inget....
och det är väl ändå enklare att vara med på en lektion på svenska än en på engelska. tänk på att det blir hundratals lektioner på en termin.
↗ till inlägget..................... Man måste gå i gratis skolan först och zsen i universitetet kostar det -.-MEN DET KOSTAR JU f*n I SVERIGE MED OCH OM MAN INTE KAN ENGELSKA NÄR MAN SÖKER TILL UNIVERSITETET KOMMER MAN INTE IN!!! ÄR NI HELT DUMMA ELLER????????!?!?!?!?!
nico: Du är för liten för att förstå det nu.
edit: äh jag säger inget, du skulle ändå inte fatta det.
Tokyo University ska det vara,böys ;D
↗ till inläggetoch det är väl ändå enklare att vara med på en lektion på svenska än en på engelska. tänk på att det blir hundratals lektioner på en termin.
nej, det e ganska lätt med lektioner på engelska
oki... tänkte mest på om man på so lektionen pratar om t.ex. USA:s utvecklingsministerium för högre utbildning av ingenjörstekniker... måste vara svårt att veta vad det heter :lol:
hehe, jo d e ju klart, men man lär sej ju :P
↗ till inläggetMEN DET KOSTAR JU f*n I SVERIGE MED OCH OM MAN INTE KAN ENGELSKA NÄR MAN SÖKER TILL UNIVERSITETET KOMMER MAN INTE IN!!! ÄR NI HELT DUMMA ELLER????????!?!?!?!?!
Det kostar inte alls att gå på universitet.... :meddum:
jo det gör det :meddum:
mm, har oxå för mig att det gör det. grundskolan går på skatten men inte högre utbildning.