💬
Logga in
Fuska.se

Chatten

446 svar · startad

jag brukar vara inne när jag är inne på internet. fast det är mycket folk inne nu på sommarlovet

↗ till inlägget

Edit:

Någon som vet var man kan få ramen till "In i chatten"-avatarerna eller om man får klippa ut någon annans?

Det är Burken BJ som gör dom... Tror det var han iaf du kan fråga han

14 Jun 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

MEN FF DU E SÅÅ DRYG!

Jag har ju sagt flera ggr att hostsidans, som chatstatsen liggger på, server e nere! SVÅRT ATT FATTA!?!

15 Jun 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

0013, ge dig nu.. Du får snart en varning om du inte kan hålla din caps lock knapp i skick och skickar taskiga kommentarer till folk..

17 Jun 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Det går dock inte att gå in i fuska.se´s chat för min del....

Efter att jag valt smeknamn och accepterat Var det en hel vit ruta, och därefter kom Norton Antivirus upp och sökte på virus... Ganska lyckat eller?

18 Jun 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

nortons brandvägg är alltid översäker. kan du inte bara häva blockeringen? eller så kan du stänga ner norton precis när du loggar in på chatten - och sen starta igen.

19 Jun 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

nortons brandvägg är alltid översäker. kan du inte bara häva blockeringen? eller så kan du stänga ner norton precis när du loggar in på chatten - och sen starta igen.

Nja, det behövdes inte.. Det var bara nåt tillfälligt fel... Lyckades att ta mig in igår...var 10 personer där och alla var lika tysta,,,,

Senast ändrad:

hade jag inte varit bannad tills nu hade du fått snacka med mig :D

20 Jun 2005
Nivå 5 · Fuskare

Nu tror jag att ja blivit bannad i 1 månad för att ja nämnd "invasioööäönfree" (ni vet va jag menar)

aja så kan det gå, nu bli väll alla klada hestar xD

åååh nej inte den rostigt burken som förorenade när han gick ut i naturen :(

Nämen aaaarliiiigtttt, jag blev bara bannad i typ 1 vecka eller mer för att jag skrev fuska.se med .nu i slutet

21 Jun 2005

jag blev också bannad från chatten för att jag råkade skriva fuska.se med nu

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag hoppas verkligen inte att du slutar besöka chatten ibland? ;D

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag blev också bannad från chatten för att jag råkade skriva fuska.se med nu

Varför ska ni ens skriva det :S?

Jag har varit i chatten i c:a 1~ år. Och den längsta bannen jag har fått är 10 minuter :/

Medans folk kommer in och är i chatten runt 10 minuter så blir dem månads bannade :S

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

fjäsk fjäsk xD

hahaha, puss, nf =)

jag har fått 1 månads bann en gång, men liksom :/ - jag var knappt hemma den månaden =P. kan ni inte sätta upp en lista med alla förbjudna ord? ^^

Senast ändrad:

22 Jun 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

vadå kanppt hemma? >_>

Du satt ju och tjatade på mig; Är jag unbannad nu? Är jag unbannad nu? hela j*vla tin :S

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

fjäsk fjäsk xD

hahaha, puss, nf =)

jag har fått 1 månads bann en gång, men liksom :/ - jag var knappt hemma den månaden =P. kan ni inte sätta upp en lista med alla förbjudna ord? ^^

Frågade samma sak för ett par månader sen, och fick svaret: "Det borde ni veta vid detta laget..."

Sen var det inget mer med det...

Hahaha, kommer också ihåg när Mellanmjölk var bannad, han tjatade dygnet runt på mig med =P

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

gjorde jag inte alls >.>

23 Jun 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

joho :( på alla våra uppesittarkvällar iaf

24 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

nr1 dett är alltid stendött när jag är inne (inte så kul att vara inne då!)

nr2 admin du är inte inne dygnet runt! inte just nu tex

Nivå 0 · Nykomling

kan man bli bannad för att skriva fuska.se men . nu i slutet?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in