jag brukar vara inne när jag är inne på internet. fast det är mycket folk inne nu på sommarlovet
Chatten
↗ till inläggetEdit:
Någon som vet var man kan få ramen till "In i chatten"-avatarerna eller om man får klippa ut någon annans?
Det är Burken BJ som gör dom... Tror det var han iaf du kan fråga han
MEN FF DU E SÅÅ DRYG!
Jag har ju sagt flera ggr att hostsidans, som chatstatsen liggger på, server e nere! SVÅRT ATT FATTA!?!
0013, ge dig nu.. Du får snart en varning om du inte kan hålla din caps lock knapp i skick och skickar taskiga kommentarer till folk..
Det går dock inte att gå in i fuska.se´s chat för min del....
Efter att jag valt smeknamn och accepterat Var det en hel vit ruta, och därefter kom Norton Antivirus upp och sökte på virus... Ganska lyckat eller?
nortons brandvägg är alltid översäker. kan du inte bara häva blockeringen? eller så kan du stänga ner norton precis när du loggar in på chatten - och sen starta igen.
↗ till inläggetNja, det behövdes inte.. Det var bara nåt tillfälligt fel... Lyckades att ta mig in igår...var 10 personer där och alla var lika tysta,,,,nortons brandvägg är alltid översäker. kan du inte bara häva blockeringen? eller så kan du stänga ner norton precis när du loggar in på chatten - och sen starta igen.
hade jag inte varit bannad tills nu hade du fått snacka med mig :D
Nu tror jag att ja blivit bannad i 1 månad för att ja nämnd "invasioööäönfree" (ni vet va jag menar)
aja så kan det gå, nu bli väll alla klada hestar xD
åååh nej inte den rostigt burken som förorenade när han gick ut i naturen :(
Nämen aaaarliiiigtttt, jag blev bara bannad i typ 1 vecka eller mer för att jag skrev fuska.se med .nu i slutet
jag blev också bannad från chatten för att jag råkade skriva fuska.se med nu
↗ till inläggetnortons brandvägg är alltid översäker. kan du inte bara häva blockeringen? eller så kan du stänga ner norton precis när du loggar in på chatten - och sen starta igen.
jag hoppas verkligen inte att du slutar besöka chatten ibland? ;D
↗ till inläggetjag blev också bannad från chatten för att jag råkade skriva fuska.se med nu
Varför ska ni ens skriva det :S?
Jag har varit i chatten i c:a 1~ år. Och den längsta bannen jag har fått är 10 minuter :/
Medans folk kommer in och är i chatten runt 10 minuter så blir dem månads bannade :S
fjäsk fjäsk xD
hahaha, puss, nf =)
jag har fått 1 månads bann en gång, men liksom :/ - jag var knappt hemma den månaden =P. kan ni inte sätta upp en lista med alla förbjudna ord? ^^
vadå kanppt hemma? >_>
Du satt ju och tjatade på mig; Är jag unbannad nu? Är jag unbannad nu? hela j*vla tin :S
↗ till inläggetfjäsk fjäsk xD
hahaha, puss, nf =)
jag har fått 1 månads bann en gång, men liksom :/ - jag var knappt hemma den månaden =P. kan ni inte sätta upp en lista med alla förbjudna ord? ^^
Frågade samma sak för ett par månader sen, och fick svaret: "Det borde ni veta vid detta laget..."
Sen var det inget mer med det...
Hahaha, kommer också ihåg när Mellanmjölk var bannad, han tjatade dygnet runt på mig med =P
gjorde jag inte alls >.>
joho :( på alla våra uppesittarkvällar iaf
nr1 dett är alltid stendött när jag är inne (inte så kul att vara inne då!)
nr2 admin du är inte inne dygnet runt! inte just nu tex
kan man bli bannad för att skriva fuska.se men . nu i slutet?