💬
Logga in
Fuska.se

Favorit Bana?

150 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #101
↗ till inlägget

Jepp jag har alla Mario Kart spel.  Förrutom det till Gameboy Advance. Rätta mig om jag har fel.

Mario Kart (SNES)

Mario Kart 64 (N64)

Mario Kart: Double Dash!! (GC)(Snart)

Haha... Jag måste också akta mig om jag vill ha kontrollerna i bra skick. en gång var jag nära på att bryta sönder den.

23 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker DK Mountain e roligast

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jepp jag har alla Mario Kart spel.  Förrutom det till Gameboy Advance. Rätta mig om jag har fel.

Mario Kart (SNES)

Mario Kart 64 (N64)

Mario Kart: Double Dash!! (GC)(Snart)

hehe, jag kastade den i golvet 2 gånger sist...
Nivå 0 · Nykomling

jag hade sönder min kontroll en gång men jag gick till affären och sa att den gick sönder av sig själv så jag fick en ny :P

Nivå 0 · Nykomling

Men till Nintendo 64 snörde jag allt vad jag kunde kontrollen i marken då gick styrspaken sönder

Brukar snöra Gc kontrollen i marken också fast inte hårt jag vill ju inte köpa en ny :P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Men till Nintendo 64 snörde jag allt vad jag kunde kontrollen i marken då gick styrspaken sönder

Brukar snöra Gc kontrollen i marken också fast inte hårt jag vill ju inte köpa en ny :P

Allt blir så lätt utslitet till N64... Iaf vad gäller kontrollerna, till skillnad mot Game Cube...
24 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

Påtal om kontroller så hade jag en kontroll som var gjortd av en annan tillverkare. Nu knarrar analogspaken och L och R är skit tröga dom går knappt att tryka ner.

Jag körde MKDD 4 player igår. Jag och min granne var tvungen att låtadom få 1 varvs försprång (vi körde 9) för att det skulle bli en rättviskamp.

Nivå 0 · Nykomling

waluigi stadium e rolig=)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Påtal om kontroller så hade jag en kontroll som var gjortd av en annan tillverkare. Nu knarrar analogspaken och L och R är skit tröga dom går knappt att tryka ner.

Jag körde MKDD 4 player igår. Jag och min granne var tvungen att låtadom få 1 varvs försprång (vi körde 9) för att det skulle bli en rättviskamp.

Okej. På vilken bana då?
Nivå 0 · Nykomling

Allt från Luigi's Circuit till Rainbow Road.

Fast på Waluigivar vi tvungna att vänta 2 varv. Ca 15 sek ifrån att komma före dom.

25 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fast på Waluigivar vi tvungna att vänta 2 varv. Ca 15 sek ifrån att komma före dom.

Okej... Då var dem riktiga noobs eller? Ni tog lakitufusket va?
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #112
↗ till inlägget

Såklart dom skulle ta Lakitu fusket dom äger ju på de fusket iaf vad SoD(Shadow of darkness) gör .

Nivå 0 · Nykomling

Jepp. Klart jag tog Lakitu fusket. Tappade Bowser skalet så att någon fick på sig den när jag gjorde fusket :P Jepp dom är lite n0bbs iaf *host*dom kan inte "boosta" *host* Eller lite kan dom men då hinner dom knappt svänga

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jepp. Klart jag tog Lakitu fusket. Tappade Bowser skalet så att någon fick på sig den när jag gjorde fusket  :P Jepp dom är lite n0bbs iaf *host*dom kan inte "boosta" *host* Eller lite kan dom men då hinner dom knappt svänga

Hehe.... Precis som min brorsa.... Han klarar svängen precis på ytterkanten... annars blir det gräsåkning...
10 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

DK muntain heltklart så himla fin miljö :)

bästa stället e vid den rullande stenen

Nivå 0 · Nykomling

lätt DK mountain asså Ownade alla mina vänner på den mapen men har inte spelat mario kart på typ 1år O.o så fårse om jag e lika bra ;)

Nivå 0 · Nykomling

Rainbow Road såklart men DK Mountain är också väldigt bra.

13 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

Dk montain och baby park för det blir så myket kaos på den banan

15 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

tycker Wario Colosseum så rösta på annan

16 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

Den här svar svår... DK Mountain är rolig, men att ta alla gömda genvägar som finns på Yoshi's Circuit är också roligt.

Jag har nog ingen bestämd favorit, så det blev en blank röst från mig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in