💬
Logga in
Fuska.se

Fuska-vip

17 svar · startad

Trådstartare #1

Som ni vet kostar det 20 kr för en månad med fuska-vip (skaffa det gärna!). Det förslag som jag vill ha igenom är att man kan få lite rabbat om man skaffar fler vip på samma gång.

Exempel på pris-lista:

1 månads fuska-vip: 20 kr

3 månaders fuska-vip: 50 kr

6 månaders vip: 80 kr

12 månaders vip: 140 kr

Så systemet bygger på att det blir billigare ju längre vip man skaffar. Vad tycker ni om den här idén?

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Som ni vet kostar det 20 kr för en månad med fuska-vip (skaffa det gärna!). Det förslag som jag vill ha igenom är att man kan få lite rabbat om man skaffar fler vip på samma gång.

Exempel på pris-lista:

1 månads fuska-vip: 20 kr

3 månaders fuska-vip: 50 kr

6 månaders vip: 80 kr

12 månaders vip: 140 kr

Så systemet bygger på att det blir billigare ju längre vip man skaffar. Vad tycker ni om den här idén?

bra idé ! :) . . va tycker ni om de fuska ?

Det låter som en bra idé, jag tror att fler skulle skaffa vip och då tjänar Fuska.se mer pengar! :)

Jag håller helt med, vi får bara se vad Admin säger... ;)

Trådstartare #4

jag skulle lätt skaffa typ 6 månader...

jag med mycket bättre oich fuska.se skulle få in mycket mera pengar

vad tycks admin?

1 År VIP - Gratis? :)

nä men seriöst, det finns ju redan nu personer som alltid köper in fuska vip varje månad. jag tror inte fler skulle göra det senare. 10 kronor, whatever.

25 Jun 2005
Bossen Admin

Problemet är att de inte finns något smidigt sätt att ta betalt för mer än 1 månad åt gången :/

↗ till inlägget

Problemet är att de inte finns något smidigt sätt att ta betalt för mer än 1 månad åt gången :/

Hur menar du med "smidigt"?
26 Jun 2005

Jag tycker att det låter som en bra idé! Tror att fler skulle köpa det då.

↗ till inlägget

Hur menar du med "smidigt"?

Jag antar att den sms-tjänsten som Admin använder inte funkar med mer/mindre än 1 månad i taget...
↗ till inlägget

Nu kan man bara köpa VIP i en månad, den tjänsten är på en sms-nummer om man ska kunna köpa VIP för t.ex. 6 månader, 12 månader osv så behövs det en sms-tjänst för de olika köpen om man kan säga så.

↗ till inlägget

Ok, kan man inte ha samma nummer för alla, men att man ska skriva olika saker.
Bossen Admin

Med smidigt så menar ja att vi högst kan ta 30kr per SMS. Och SMS är ju i princip den enda vettiga betalningsmodellen.

↗ till inlägget

Med smidigt så menar ja att vi högst kan ta 30kr per SMS. Och SMS är ju i princip den enda vettiga betalningsmodellen.

Är det lag eller, går det inte att använda en annan SMS-tjänst?

nej det är ingen lag. men vad jag vet finns det bara en gratis tjänst där man kan göra egna sms tjänster och det är den som fuska använder.

men om man nu (som nu iofs ingen har gjort men) ger pengar via bank så skulle man ju kunna välja mellan fm och vip? lr?

Senast ändrad:

27 Jun 2005
Bossen Admin
↗ till inlägget

Har delvis med lagar att göra men framförallt så beror det på att de stora operatörerna (telia/vodafone) måste inplantera stöd för att kunna ta betalt för större summor än 30kr.

Går det inte att om man smsar flera gånger i rad så kostar det mindre per sms eller?

↗ till inlägget

Går det inte att om man smsar flera gånger i rad så kostar det mindre per sms eller?

Jag själv tror inte det...fast e det så?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in