Vad heter programmet man skickar spel etc. från pc:n till Xboxet
Pc>xbox
finns många, flash xp eller Qwix t.e.x.
ok
Qwix är de bästa programet enligt mig,och den finns redan på xboxen.Men ladda ner flashfxp från www.flashfxp.com å sen söker du på boxens hd till du hittar qwix å sen laddar du upp den till datorn & sen kan du avinstalera flashxp.
Jag använder Xfer.
funkar det bra?
Ja tar bara typ 2 minuter att skicka in spelet till xboxen. Inga fel på spelen blir det.
Qwix är iaf as enkelt att använda.Och man kan skapa iso filer me det programet också,de är nästan ett måste att man kan göra det.
Xfer ska man också använda iso filer.
Men kan man skapa isofiler med xfer?
nej. Man kan bara skicka.
ja men Qwix och xFer är ju gjorda av samma person och han har ju slutat updatera xFer för att han bara ska jobba med Qwix nu. så Qwix är bättre
Eftersom Qwix inte fungerade så bra för mig så kör jag XBOX ISO Transfer och det fungerar bra! :)
Jag har kopplat ihop min dator och xboxen med en korsad kabel... Har laddat ner FlashXp elr hur det nu st<avas men jag förstår inte hur jag flyttar filer????
Hur instrallerar man det på sin Xbox?
man måste inte installera det.
Vad behöver man för sladd för att kunna skicka ?
// Waddis :gitarr:
↗ till inläggetVad ska man då göra?man måste inte installera det.
↗ till inlägget1 korsad skulle jag tro!!Vad behöver man för sladd för att kunna skicka ?
↗ till inläggetÄr det inte vanlig Bredbandkabel?Vad behöver man för sladd för att kunna skicka ?