💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo Revolution

91 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #61

ett*

Som sagt det är itne klart att den ska se ut så! :P

26 Jun 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Haha, det var skojigt fatosh! Ps3 ser ut som en symbios av en grill och en ful digitalbox från tyskland O.o

Back to topic..

Hur tusan MISSLYCKAS man med att göra ett videofodral?

Själv tycker jag N-Rev är riktigt trevligt designad.

Ps3 ser verkligen ut som ett kylskåp, ja, men går man efter dess storlek

tycker jag den påminner om ett våffeljärn med vågad design.

Handkontrollen ska jag inte uttala mig om.

27 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Kunde inte låta bli att lägga in den extremt fula handkontrollen till ps3

http://www.e3insider.com/photos/fullSize/PS3controller.jpg

Den fule kontrollen kan ju inte va färdig! Xbox 360 har grymmaste handkontrollen, har smekt den själv....:wub: HA HA, på en mässa nånstans ute i ingenstans blev nintendo revulotion utbuade för dom som gjort konsolen va så dålia att dom inte ens hade en kontroll å visa upp!
Nivå 3 · Lärling

WOAHAHAHA!!!

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Kunde inte låte bli att säga att nya nintendon är e maskin för (som vanligt) barn spel som mario, o andra. Spel med svampar och sköldpaddor, moget?!?!

-Inte...

Men visst när man är up till 8 år kan det ju vara bästa konsollen.

:medieval: Ps3 ownz :medieval:

Nivå 4 · Lärling

Nintendo ville inte visa upp den ifall konkurenterna snodde iderna <_<

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Ph0enix: Det där är rent skitsnack och de säger de bara eftersom de inte är tillräckligt färdiga för att visas upp..

Nivå 5 · Fuskare

Det omognaste spelet jag spelat är GTA...

28 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

playstation 3 liknar en tjock skärbräda, aldrig skulle jag ha en sån på mitt rum-

sen kommer revulotion och är ännu fulare, att dom inte kan designa en maskin nuförtiden. xbox 360 är faktiskt också riktigt gräslig. suck suck.

designa bättre själv om du ska säga att dom designar fult

Nivå 2 · Novis

Onödigt inlägg kanske?

↗ till inlägget

WOAHAHAHA!!!

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Serpent, anmäl istället för att påpeka i trådarna vad de bryter mot för regler..

30 Jun 2005
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Serpent, anmäl istället för att påpeka i trådarna vad de bryter mot för regler..

Serpent har bara lite minnesförlust.
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Ingen är perfekt! :angry:

Senast ändrad:

4 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Kunde inte bar låta bli att påpeka att katten kan dra åt skogen :lol: ifall han inte har nåt bättre än skit att säga.

jag fattar inte varför ni fortsätter med "barnspelskitsnacket". När ska ni fatta att bara för att ett spel inte dryper av blod och våld så behöver det automatiskt inte vara ett spel avsett för barn.

Och förresten, utan de där svamparna och sköldpaddorna så skulle aldrig ps3 eller sony kommit till ;)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

inte PlayStation men Sony fanns redan tror jag.
26 Jul 2005
Nivå 2 · Novis

Håller verkligen med shacti

↗ till inlägget

jag fattar inte varför ni fortsätter med "barnspelskitsnacket". När ska ni fatta att bara för att ett spel inte dryper av blod och våld så behöver det automatiskt inte vara ett spel avsett för barn.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Katten, vad in i hela apaland är det du dillar om? Du måste ha haft hjärnblödning när du skrev det där, för du ska inte yttra dig om sånt som du inte kan något om.

Jag avgudar Nintendo att dom nästan är dom enda som VÅGAR göra spel i starka palettfärger, som blir underbara. Man kan få lite vibbar om att Nintendo's spel är lite mer barnvänliga än andra spel, men det är bara bra. Nintendo's spel är 100% beroendeframkallande, både för barn och vuxna. Dessutom om du inte gillar ''barnspelen'' så finns det en stor samling av andra spel. Det är inte bara Nintendos spel som finns. Resident Evil serien finns också till GameCube, och mycket mer spel som Playstation också har. Och många underbara rollspel också.

27 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling

helt rätt Neko! jag gillar den där idén som Ludde kom med om att göra en ps3 kontroll i gummi som studsar på väggarna. Ludde du e rolig du...på det bra sättet asså. har faktiskt aldrig tänkt på att ps3 ser ut som ett skylskåp. föresten att nintendo bara gör fjantiga spel är ju skitsnack. har jag inte fel så finns det ett nalle puh spel till ps2 o då ska vi bara inte prata om sitting ducks till xbox. nintendo har spel för alla åldrar. mario e för dem yngsta o sen så e starfox spelen för lite äldre vid kanske 9-12 år men zelda o metroid passar för alla åldrar utom kanske dem yngsta

28 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling

N-rev tror jah blir den bästa!

Och vrf e t.ex. mariospel för yngre..

Spel som ssbm,mario tennis lr mkdd är väll roliga..vad är det för töntigt med dom?

Dom som tycker att nintendo e barnsligt är bara omogna töntar som tror att dom är för coola för att göra vissa saker..

Håller med om att xbox360 & ps3 inte e så snygga..N.rev tycker jah ser helt okej ut..men bättre kan det alltid bli!

Spelet man längtar mest till är naturligtvis Super Smash till N-rev..

Sen Zelda spelen som kommer..Dom kommer vara omotståndliga..

När nintendo kmr ut med revolution kmr ps3 och xbox fans tystna..

Håller starkt på nintendo..

2006 kommer nintendo rules! :) ..... hoppas jah.. :(

Xbox blir nog riktigt bra... ;)

Senast ändrad:

29 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling

Vet inte om jag kommer ha cash till Nintendo Rev, men om jag ska välja någon att köpa så kommer det starkt bli Nintendo Revolution! Dom tänker ju fortsätta med alla gamla serier: Zelda, Mario, Donkey Kong, SSBM. Och givetvis komma på nya spel.

Tycker inte något spel har samma magi som det finns i Nintendo spelen. Dom är bara så underbara :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in