men hur kan man köra brända spel då??? och jag har lånat ut den till en annan och den funka för han låna ut sitt diablo sen åkte dom som han låna ut till iväg och dom var tvugna att rensa datorn så undra han om jag hade en cd-key så han låna min så snacka inte skit rinosaur
Diablo II
jag hade alla chars i lvl 99.. typ bästa sakerna..
Jag kan inte spela Diablo II för när jag lägger i skivan så kommer det om jag vill spela och då trycker jag Play Diablo II, men sen blir det helt svart och så kommer det här medelandet upp:
UNHANDLED EXCEPTION:
ACCESS_VIOLATION (c0000005)
Sen så färsvinner det och Diablo II så jag kan inte spela det så om det är någon som vet något snälla hjälp mig för jag vill järna kunna spela det?
antingen ljuger du och har en crack eller så får du installera om det!
antingen ljuger du och har en crack eller så får du installera om det!
Jag ljuger inte och jag har instalerat om det 2 ggr och det blir ingen skillnad
du kommer altså inte in alls mitt känner inte av något videokort men din cd-key kan vara bannad från diablo 2 för att du har cheatat
Jag har aldrig instalerat det på min dator för jag har lånat det av en kompis och det kan vara han som har fuskat för jag har aldrig spelat det hemma hos mig och jag borde väll kunna spela på vanliga utan internet eller?
ja det borde gå du får fråga din kompis om det har hänt honom också men en del datorer kan inte ha det spelet så vad har du för dator????
ja det borde gå du får fråga din kompis om det har hänt honom också men en del datorer kan inte ha det spelet så vad har du för dator????
Jag har en Compaq
Diablo är inte svår om man har dom rätta spellsen med necron...du får ha decrepify eller vad den heter som gör honom segare och sen bone spear eller bone spirit...
det lättaste sättet är att köra med sorc bara att använda magier
Jag har en barb på lvl 79
+
en ama på lvl 7 :) hahaha lol
Körde D2 förut men jag har tröttnat på det, tycker det är så enformit spel man gör samma uppdrag hela tiden döda andariel döda baal osv 3 gånger för att klara spelet.
dte e as kul ju sen när mna kan duella det e ass kul
har väl typ en 50 amazon å en 45 barb lr nått...tröttnade för ett tag sen för ja klarade inte nightmare typ 3, 4 eller 5 akten
nightmare är ju inte svårt men om nån behöver hjälp så kan jag inte hjälpa bara hacka dom har inte kommit på mig än och på programen jag har står det att man bara kan ha dom på open men det är bara skit för jag kan ha på båda
nightmare är ju inte svårt men om nån behöver hjälp så kan jag inte hjälpa bara hacka dom har inte kommit på mig än och på programen jag har står det att man bara kan ha dom på open men det är bara skit för jag kan ha på båda
lol fuskar du
Är det nån som har lite fusk till Diablo II LoD??
mm
typ 100 st:D
Skulle du kunna skicka dem i ett e-mail till mig eller nått sånt??