nu fattar jag med hur en kunde få tag på såna charms han förökte kopiera till closed men blev bara av med gubben så fråga han på chatten om nån kunde då ville jag prova men dom där charmsen är inte lätta att kopiera till closed vill jag lova det tog ett tag innan det blev bra med gubben med
Diablo II
nu fattar jag med hur en kunde få tag på såna charms han förökte kopiera till closed men blev bara av med gubben så fråga han på chatten om nån kunde då ville jag prova men dom där charmsen är inte lätta att kopiera till closed vill jag lova det tog ett tag innan det blev bra med gubben med
öh ? varför ska man kopiera en sån till closed för ?
Aså, nu är jag i act IV me dmin barb på lvl 27 och har litte problem med att komma toll Hells forge för att det är minst 30 st Abyss knights i vägen (såna där svärds gubbar som skjuter på en).
Nån som vet ett enkelt sätt att komma förbi :huh:
på Diablo finns inga direkta genvägar...det e bara å träna å sen försöka senare
skriv erat acc så addar jag er ! Jag lirar diablo II classic. mitt acc är orochimaru7
vilket acc :huh:
OCH VAR kan man träna?
jäklar va frågor!tänk på blodtrycket!!
Jag vet det är skit många
ja det kan jag du kan fråga en som kallas jocko jag vet inte om han kör mera men förr hacka jag som f**n åt honom(Zkin @ 04/02-2004 03:03:33)vadå open kör closed jag hackar bara till closed
okej.
om du nu kan Hacka på closed battlenet så bevisa det
tror verkligen inte att du kan hacka closed battlenet.
Jag har hittat ett bra ställe att träna på nu så nu ställer jag en ny fråga, var kan man hitta bra items?
det är olika jag hitta bra saker direkt i början fick en sköld med 45 defence och massa annat av en zombie utan nått mod
Var var den zombisen?
du har fortfarande inte bevisat nåt,(SuS1321 @ 09/02-2004 18:19:40)(Zkin @ 04/02-2004 03:03:33)vadå open kör closed jag hackar bara till closed
okej.
om du nu kan Hacka på closed battlenet så bevisa det
tror verkligen inte att du kan hacka closed battlenet.
ja det kan jag du kan fråga en som kallas jocko jag vet inte om han kör mera men förr hacka jag som f**n åt honom
det var i blood more fatta inte hur jag kunde få den då men jag var tvungen att ha lv 9 för att ha den det är umbral diskVar var den zombisen?
men vad är ditt acca då så kan jag hacka saker åt dig om du så gärna vill ha
Ladder eller non ladder.
tror fortfarande inte att du kan hacka.
skriv ditt så messar jag dig.
mit acca är K.P.H1321
F*n diablo var ju sk*t lätt, nu är jag i Nightmare och har inte kommit så långt.
kör du online???