💬
Logga in
Fuska.se

Diablo II

604 svar · startad

jag vet bara att jag kör open.

F*N jag fick inte fram den där portalen till cowlevel och så funkade inte det där med att man skulle skriva players8 (man skulle väl skriva det på det därchat när man trycker Enter?

12 Mar 2004

Vilken skill ska man satsa på med en barb när den kommer till lvl 30?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vad har du satsat dina skills på? lite på skeleton väl? Och golem?

Om inte så är du dum. Man ska ha en bra hireling och en golem eller blod golem eller iron golem och lite skeletons så kan du klara dessa seals.

det är inte så svårt. från tre kommer det monster men inte från de två sista.

PS: Jag har en Paladin på level 47 Nightmare act 3 expansion gubbe  och han dog många gånger mot Diablo på grund av hans attacker.

ha Jag har en barbar på level 79. :P och har klarat ut svårighetsgraden hell, ett antal ggr. och så har jag en sköld som har över 900 defense, två svärd som heter hexfire och skadar otroligt mycket och självklart har jag satsat 40 st. skills på tvåhandsslaget :D :P :D

SLÅ DET NI

PS glömde jag säga att jag klå mephisto, diablo och alla andra hur lätt som hellst DS :rolleyes:

Nivå 10 · Veteranfuskare

vill ni gå upp levlar så har jag ett bra tips åt er

Kör online och joina dej med så många som möjligt. Ställ dig i tex. första staden i ett hörn eller något. Lämna datorn ta sedan och käka en pizza eller något annat. För att när någon annan dödar något månster eller något i den stilen så får du exp. points från dem. håll på så i typ en halv timme så har du gått upp C:A 5 levlar

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har hittat ett bra ställe att träna på nu så nu ställer jag en ny fråga, var kan man hitta bra items?

döda dem stora bossarna diablo, mephisto, baal etc.
Nivå 1 · Novis

Anväd dig av denhär buggen: Om du klår up Mephisto, Baal, Duriel, Andariel eller Diablo lätt. Döda t.ex Mephisto ta sakerna du får, tryck esc sedan save&exit game

Gå och mörda honom igen så får du andra vapen,sköldar etc. Jag kallar det att "item finda" :rolleyes:

13 Mar 2004

Jag frågade vilken skill man ska satsa på när man kommer till lvl 30 med en barb.

om man inte har installerat det där battel net och multiplayer så kan man välinstallera det igen.

Nivå 3 · Lärling

Jag funderar på att köpa det.. Vet inte varför jag inte har tänkt på det förens nu.. Är det köp-värt?

ja det är värt att köpa men köp expansion pak.

Nivå 3 · Lärling

samus aran du måste uppgradera din installation för att köra closed battle.net men dina gubbar försvinner inte för det och på open cheatar dom flesta och han som säger att han har skill level 40 på 2 hands slaget ljuger för man kan bara ta 20 på varje annars är resten sant det han säger fast mina saker är bättre säg till om ni hittar en black hades armor som är 3 sockad lr balrog skin lr nån sköld som är bättre än lidless wall som har 1030 i def 30 res på allt 3 sockad plus mer snälla säg till om ni hittar för då är den bättre än min

litte svårt att hitta det men ska försöka.

14 Mar 2004
Nivå 3 · Lärling

ja gör det blir förvånad om du hittar en som är bättre

15 Mar 2004

blir jag med.

Vad är det som är så specielt med berserk till en barb?

jag satte liksom fel när jag skulle sätta en skill på Whirlwind.

Nivå 1 · Novis

Assasin Aeger f*n Druid!!

Nivå 5 · Fuskare

jag tycker det spelet e dåligt...

Nivå 0 · Nykomling

samus aran du måste uppgradera din installation för att köra closed battle.net men dina gubbar försvinner inte för det och på open cheatar dom flesta och han som säger att han har skill level 40 på 2 hands slaget ljuger för man kan bara ta 20 på varje annars är resten sant det han säger fast mina saker är bättre säg till om ni hittar en black hades armor som är 3 sockad lr balrog skin lr nån sköld som är bättre än lidless wall som har 1030 i def 30 res på allt 3 sockad plus mer snälla säg till om ni hittar för då är den bättre än min

det är ju dåliga grejer. mina saker har nått på 400,000 def och sånt.
16 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

JAG KAN INTE ANVÄNDA PATCHAR!! HUR GÖR MAN?!!?!

Nivå 1 · Novis

VA f*n PRATAR FOLK OM

Nivå 3 · Lärling
(And€rs.f€mming @ 15/03-2004 22:18:21)

det är ju dåliga grejer. mina saker har nått på 400,000 def och sånt.

ja men då är sakerna dupade för det finns inte såna saker
17 Mar 2004
Nivå 4 · Lärling

Anväd dig av denhär buggen: Om du klår up Mephisto, Baal, Duriel, Andariel eller Diablo lätt. Döda t.ex Mephisto ta sakerna du får, tryck esc sedan save&exit game

Gå och mörda honom igen så får du andra vapen,sköldar etc. Jag kallar det att "item finda" :rolleyes:

Då är du en nOOb om du kallar det så.

Det heter t ex om man dödar mephisto blir det mephisto run.Det ä den vanligaste men låg levlar kör ofta Bloodruns det är i sista akten första uppdraget man använder WP`n upp dit och sen går neråt

Och jag har nog bäst gubbe på OpenBattle.net Lv:99 och har hella blacksettet

det är en sak bara programerare kan fixa det är det bästa som finns :D kommer inte ihåg min skada men mer än 999999Miljarder :D och skillsen ä över 999

så jag ä bra :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in