💬
Logga in
Fuska.se

Svåraste Spel?

17 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Vilket är ditt svåraste spel?

ag menar inte nu bara svår att göra sakerna utan ett spel kan vara svårt på olika sätt t. ex. klura ut var man ska gå. Klura ut vilka vapen/magier man ska använda på vilken vägg eller vilket djur. Vara långt. Bara vara svårt. Vilket är dit svåraste spel?

Pac-man

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Pac-man

Jag pratar int om fuska.se-spelen.
↗ till inlägget

Pac-man

Inte jag heller <_<
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Pac-man

Pac-Man, svåraste spel?

Vilken konsoll?

Varför är den svår?

Senast ändrad:

Konsoll: NES

Det är säkert inte svårt för dej, men jag suger totalt på det spelet!

det svåraste spelet är ju lätt urban karlsson. :angry:

Nivå 16 · Legendfuskare

Jag har Pacman till mobilen & det går typ inte att klara, man dör typ altid

EDIT: jag skickar en länk som ni kan ladda ner det från & sedan överföra till mombilen & ni har en sladd eller en BlueTooth grej till datorn:

[Klicka här]

Senast ändrad:

Cs:s mot gubbar som har aimbot, wallhack, speedhack de ni! ^_^

Nivå 12 · Mästerfuskare

grim fandango !! gaah mardröm.... indiana jones, and the infernal machine är också svårt....

Nivå 8 · Veteranfuskare

Landa i CFS3. Inte för att själva flygplanen är bångstyriga, men TRÄD! Träd, träd överallt! Hopplöst! Man borde typ kunna kalla in ett kavalleri av gubbar med yxor, eller så.

Nivå 4 · Lärling

pelle svanslös hittar 3kg morfintabbleter, dä spelet skulle säkert va skit svårt! ett annat spel som är redlöst svårt är snake! snake 1, man blir altid fundersam över hu mycke score man har och så dör man! precis 3 poäng ifrån rekordet, typ...

föresten så lancerades pacman innan nes fanns! som en egen "konsol" typ ibörjan av 80talet, skit stor hit! (spel hals mani ytbröt så fler och fler sånna spel kom, typ tetris och sånt)

19 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling

Turok Evolution, man klarar sig ända till slutet av tredje banan sen blir spelet helt ömöjligt, men man kan klara spelet med fusk annars inte :(

20 Jul 2005
Nivå 5 · Fuskare

hm typ trojan till nes

Nivå 1 · Novis

age of empires 2.

21 Jul 2005

Har ni kört Gamereactor's Dudley Jensvold och tunnan med myror (:P) Det spelet är svårt!

3 Aug 2005

gta vice city är lätt tills man kommer till nåt uppdrag där man ska döda lance tror jag att det är.......hur f*n ska man klara det (kör med alla fusk me har inte klarat det , har försökt i flera månader) nån som kan hjälpa mej eller säga hur man gör?

4 Aug 2005
Nivå 3 · Lärling

spring o skjut ihjäl alla du ser .. ps : sista levlet :)

Prince Of Persia The Sand Of Time E Svårt Tycker Jag :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in