Om ni inte kan den lätta skrattar jag! :ph34r: :student:
Ssbm Testet!
Svårt eller ?
Alternativ 3: Få nya gubbar.
Få nya gybbar när man har 30 styucken annars ska man klara 10 av dom 15 första då har man 30
Sen är det bara att få nya gubbar
Svår fråga
Vill helst inte upprepa... men man måste få nya gubbar,,
Det får man ju också delvis om man klarar Classic/Mater Hand. Så det finns fler svarsalternativ. ;)
↗ till inläggetOm ni inte kan den lätta skrattar jag! :ph34r: :student:
Det räcker med att fråga :P
Skojja!
Jag röstae på den rätta :lol:
Det är både klara 1 och 2 osv och få fler gubbar.
röstade på 4:an...
de e bara o klara de me sina bra gubbar men min fans redan me från början :D (Samus) så ja klarade alla me henne (förutom de som man absolut e en annan gubbe o sista som ja klara me jiglypuff)
nr4 man måste typ ha klarat dom 15 senaste event matcherna!
Men lol, vet ni inte detta... vissa event match måste man ju klara med gubbar som inte finns från början alltså får man dem event match när man får fler gubbar!
↗ till inläggetvem vet inte det fast min dator krångla så det blev alt.klara 1 2 3 osv tror jagOm ni inte kan den lätta skrattar jag! :ph34r: :student:
ehöööm! man ska ju ha alla gubbar sen1 2 osv.! så inget e rätt
men vem fattar inte att man får nya om man klarar dem man har
men efter ett tag får man inte nya om man inte har fler gubbar...
Svaret är 3!
Jäpp! Svaret är 3!
↗ till inläggetmja visa rösta fel :P men du kan väl inte bara för det skriva fram svaret?Svårt eller ?
↗ till inläggetdetta gäller vad man ska göra först, vad tror du man ska göra först?ehöööm! man ska ju ha alla gubbar sen1 2 osv.! så inget e rätt
↗ till inläggetdu måst ju veta vad jag röstade på det var ju en fråga..........Svårt eller ?
Jag röstade på svar 3!