jag har funderat på att skaffa ett pokemon spel men jag vet inte vilket, ge mig lite tips
Vilket Spel
Ruby/Sapphire är väldigt roligt tycker jag. Men om du vill så kan du vänta tills Emerald kommer ut. Det är nog jätte kul.
↗ till inläggetFire red. :)Ruby/Sapphire är väldigt roligt tycker jag. Men om du vill så kan du vänta tills Emerald kommer ut. Det är nog jätte kul.
Jag tycker att Ruby/Sapphire är roligast :)
↗ till inläggetJag håller med. Ruby/Sapphire är dom roligaste. Men Emerald är ännu roligare.Jag tycker att Ruby/Sapphire är roligast :)
men röd och blå till Game Boy slår alla pkmn spel
Pokemon Crystal, för man får ett jätte bra läge att fånga suicune, och den rymmer aldrig..
FR,Emerald,spelar ingen roll,in fact,säger jag bara Emerald.
Emerald.. Har ju det själv
↗ till inläggetmen röd och blå till Game Boy slår alla pkmn spel
dom suger fire red äger =)
↗ till inläggetmen röd och blå till Game Boy slår alla pkmn spel
FR suger, det e så jäkla lätt! Alla e för LÄTTA.. Emerald var ju iaf lite svårare så ta Emerald som jag sa i det förra inlägget.
Det bästa spelet är ruby/saphire för att det tar längst tid att klara och har dessutom väldigt bra grafik(för att vara Gameboy) och när man väl har klarat spelet så ska man fånga ryquaza(osäker på stavningen) <_< och sen ska man lösa massa pussel för att fånga yterligare 3 legendariska pokemon och dessutom har dom toppat spelet med ännu 2 pokemon (jirachi och deoxys) men dom kan du bara få om du har action reaplay.
Det är vad jag anser :lol:
PS. glömde nämna att det även finns latias och latios och groudon och kyogre som också är legendariska alltså är det det spelet som det finns mest legendariska pokemon i.
tror jag :kung:
I Emerald kan man även fånga Mew,Lugia och Ho-oh.
Det är likadant som Ruby/Sapphire,t.o.m svårare,så om du ska köpa Ruby/Sapphire,köp EMERALD!
Du måste bara köpa Pokemon FireRed version. Du kommer inte att ångra det.
emerald kommer att äga!!
Lätt Emerald, Emerald är hetast just nu!
:bah: jag skulle tagit emerald det äger :medieval: :visslar: :student:
:cool:
↗ till inläggetemerald! :cool:emerald kommer att äga!!
Men herregud.....ta emerald
Det är typ en blandning mellan Crystal o Ruby/Sapphire :medieval:
Tycker också du ska ta Emerald, har spelet!