↗ till inläggetMen du kan ju be dina föräldrar om deras kreditkort. Sedan betalar du dom tillbaka med dina egna pengar! :)Jag ska köpa Battlefront idag kanske, men inte spela online, har inget förbannat kreditkort :(
Battlefront 2
de ä juh svindyrt att köpa spel till xbox :(
↗ till inläggetX-box spel är lika dyra som PS2 och GC spel. Pris kilnaden ligger i hur nya spelen är. <_<de ä juh svindyrt att köpa spel till xbox :(
Alla spel är dyra så därför ä de bra me chipp :P
↗ till inläggetär de sant att den är bra är den inte som ettan??....vet inte om ja ska köpa den elr inte va f*n... :blink:Alla spel är dyra så därför ä de bra me chipp :P
↗ till inläggetJag ska köpa Battlefront idag kanske, men inte spela online, har inget förbannat kreditkort :(
Den är 100% bättre tycker jag.Om du vill så kan jag säga lite vad som är nytt i spelet över PM, vill helst inte avslöja för dom andra som kanske inte vill veta.
↗ till inläggetaaa visstJag ska köpa Battlefront idag kanske, men inte spela online, har inget förbannat kreditkort :(
den är mkt bättre än 1:an
Allt som är nytt med den är att de finns nya banor,nya gubbar,nu ska man också göra uppdrag isf att bara försöka ta över fiendernas baser,nya vapen,ny robbotar som man kan använda i banorna,nya sorters fiender m.m
Jag ska köpa det.. i alla fall prov :medieval: a det.
↗ till inläggetJag ska köpa det.. i alla fall prov :medieval: a det.
dfuihsduga nduihbvgrduhvgnariugvhbrealjbvgruaibglhavre
Det är bättre att ha det till PC för då kan man spela live GRATIS. :)
jasså??????
Jag har alltid trott att xbc & xkai är gratis,men enligt dig så är de juh inte de.
För dom som inte vet vad xbc & xkai är så är det tunnel program till din dator som tillåter dig att spela xbox spel online gratis och du behöver inte chippa din box för att de skall funka,bara ett spel som har "system link"
angående battlefront 2 e de nån som köpt det än...ja har laddat ern det å de äger.. :D
Jag har köpt det. Till PC. Det är jätte roligt. Men som sagt, WOW är bättre. :) :wub:
WOW å battlefront går inte att jämföra..ja tycker att det var skit-kul speciellt space battles
↗ till inläggetVad menar du med att dom inte går att jämföra? :unsure:WOW å battlefront går inte att jämföra..ja tycker att det var skit-kul speciellt space battles
de e av helt olika klasser av spel..WOW e ett online spel som halva jordklotet spelar då måste det ju vara megabra för att alla spelare ska vara nöjda
Om du vill testa det ska du köpa SW Ep 3,där finns ett demo till Star Wars BattleFront II
ganska onödigt att köpa ett spel för att testa ett annat :P
Helt klart onödigt :P Jag har BF 2 nu hehe det ekul,, Men synd att Planeten Bespin från BF 1 inte finns med :( Det är min favorit planet (Cloud City)