💬
Logga in
Fuska.se

Battlefront 2

58 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag ska köpa Battlefront idag kanske, men inte spela online, har inget förbannat kreditkort :(

Men du kan ju be dina föräldrar om deras kreditkort. Sedan betalar du dom tillbaka med dina egna pengar! :)
Nivå 4 · Lärling

de ä juh svindyrt att köpa spel till xbox :(

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

de ä juh svindyrt att köpa spel till xbox :(

X-box spel är lika dyra som PS2 och GC spel. Pris kilnaden ligger i hur nya spelen är. <_<
2 Nov 2005
Nivå 4 · Lärling

Alla spel är dyra så därför ä de bra me chipp :P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Alla spel är dyra så därför ä de bra me chipp :P

är de sant att den är bra är den inte som ettan??....vet inte om ja ska köpa den elr inte va f*n... :blink:
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag ska köpa Battlefront idag kanske, men inte spela online, har inget förbannat kreditkort :(

Den är 100% bättre tycker jag.Om du vill så kan jag säga lite vad som är nytt i spelet över PM, vill helst inte avslöja för dom andra som kanske inte vill veta.

4 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

aaa visst
6 Nov 2005
Nivå 4 · Lärling

den är mkt bättre än 1:an

Allt som är nytt med den är att de finns nya banor,nya gubbar,nu ska man också göra uppdrag isf att bara försöka ta över fiendernas baser,nya vapen,ny robbotar som man kan använda i banorna,nya sorters fiender m.m

Nivå 0 · Nykomling

Jag ska köpa det.. i alla fall prov :medieval: a det.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag ska köpa det.. i alla fall prov :medieval: a det.

dfuihsduga nduihbvgrduhvgnariugvhbrealjbvgruaibglhavre

Nivå 4 · Lärling

Det är bättre att ha det till PC för då kan man spela live GRATIS. :)

7 Nov 2005
Nivå 4 · Lärling

jasså??????

Jag har alltid trott att xbc & xkai är gratis,men enligt dig så är de juh inte de.

För dom som inte vet vad xbc & xkai är så är det tunnel program till din dator som tillåter dig att spela xbox spel online gratis och du behöver inte chippa din box för att de skall funka,bara ett spel som har "system link"

Nivå 3 · Lärling

angående battlefront 2 e de nån som köpt det än...ja har laddat ern det å de äger.. :D

Nivå 4 · Lärling

Jag har köpt det. Till PC. Det är jätte roligt. Men som sagt, WOW är bättre. :) :wub:

8 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling

WOW å battlefront går inte att jämföra..ja tycker att det var skit-kul speciellt space battles

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

WOW å battlefront går inte att jämföra..ja tycker att det var skit-kul speciellt space battles

Vad menar du med att dom inte går att jämföra? :unsure:
Nivå 3 · Lärling

de e av helt olika klasser av spel..WOW e ett online spel som halva jordklotet spelar då måste det ju vara megabra för att alla spelare ska vara nöjda

9 Nov 2005

Om du vill testa det ska du köpa SW Ep 3,där finns ett demo till Star Wars BattleFront II

Nivå 3 · Lärling

ganska onödigt att köpa ett spel för att testa ett annat :P

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #40

Helt klart onödigt :P Jag har BF 2 nu hehe det ekul,, Men synd att Planeten Bespin från BF 1 inte finns med :( Det är min favorit planet (Cloud City)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in