Energy sword såklart...... :cool: :gitarr:
Favvo Vapen?.... Halo2
Det bästa vapnet i campaign är ju två blaster rifles annars är ju 2 needler skönast (alltså blasterrifle är bäst men needler är skönast). Och enrgy sword är rätt skönt men ett för fegigt vapen.
battle rifle
Energy sword ska de va!
energy sword och shotgun e ju lätt bäst
[EDIT] Datorn laggar...
Scarab Gun?
Mina är Magnum, Dual SMG, Dual Brute Plasma Rifles, Dual Needlers, Energy Sword och Fuel Rod Cannon är ganska skön. :P
så jäla gött med battle rifle eller energy sword och dual smg!!! har varvat halo 2 spelet med bara dom vapnena utom plasma rifle och plasma pistol! :lol:
Sniper Och Du vet den där knifen eller vad den nu heter
Shotgun och energy sword såklart :D
↗ till inläggetMenar du Energy Sword?Sniper Och Du vet den där knifen eller vad den nu heter
lätt att det är battle rifle och energy sword föresten har jag varvat på legendary fast skit it! :D
f*n va du skryter om att du är bra 940220. J*vla l00ser!
Energy Sword,vet ej varför.O.o
Men det är ju så kul att hacka Covenants till lunch.
:medieval: ha mitt Är Dubbla Smg Dubbla Plasma Rifles Dubbla Needlers Sniper Energy Sword Bazzoka :cool: ^^ Typ allihopa Fast ska köpa en ny xbox Laser Linsen är Sönder T_T
:medieval:
↗ till inläggetsmg och det där svärdet :medieval: :medieval: :medieval:vilket är dittt favorit vapen poå halo 2?
Såklart så är det Beam Rifle Och Sniper Rifle
Needler power!! :visslar: ja å min kompis äger när vi klarar på coop han har dubbla plasma rifle å ja dubble needler.. :P
Jag har inte kört det så mycket så mina favos är Plasma rifle och Needlers eller vad den nu heter och sen ghosten fast den är ett fordon och vapen samtidigt den är :cool: