Du äger nog inte alla! Jag skulle ägt mycket mer om min kompis inte varit så dum och ställa in bilderna så EDIT: Det hette split screen kom jag på
Jag kör hos honom för det är hans Xbox!
Jag vet hur man ändrar tillbaka men han vill inte lyssna
Du äger nog inte alla! Jag skulle ägt mycket mer om min kompis inte varit så dum och ställa in bilderna så EDIT: Det hette split screen kom jag på
↗ till inläggetMjoo, måste testa dig först. :)Inte mig för jag äger dig! LoL. Om jag får Live ska vi köra Team Slayer möt två andra då, Light? Vi två VS. Två andra, på banan Acension.
↗ till inläggetVilka bilder?Du äger nog inte alla! Jag skulle ägt mycket mer om min kompis inte varit så dum och ställa in bilderna så EDIT: Det hette split screen kom jag på
Light: Okej, men du kommer nog att spöa mig...
nej! för jag äger alla! =D
Hur vet du det?
Energy sword och shotgun, då regerar jag (mot vissa iaf) :P
Energy Sword
↗ till inläggetDet e självklart plasma pistol och battle rifle. Först skuter man bort deras sköld om de e en elite sen skuter man dom i skallen me battle riflevilket är dittt favorit vapen poå halo 2?
↗ till inläggetFuel Oil Cannon? Menar du Fuel Rod Gun...?
Heter den inte Fuel Rod Cannon?
Iallafall den rockar!
dual Plasma rifle eller energy sword
↗ till inläggetGun eller Cannon är det iaf.Fuel Oil Cannon? Menar du Fuel Rod Gun...?
jag tor den heter cannon
man jag håller med den äger
Jag tycker 2 brute plasma rifles e bra på player v.s monster fast på player v.s lpayer äger jag med enegy sword.
Mitt tips med sword är att när siktet blir rött ska man slå pga då flyger man fram o slår. :D
smart !
men hallå köp halo 3 när det kommer ut jag har för mig att det ska komma till sverige 2006/2007
men goaste vapnet är la plasm rifle,smg,shotgun och enrgy swrd
Jag fick ett Xbox och ett Halo 2 idag när jag fyllde år :)
Jag har inte kommit så långt men jag gillar kulsprutor dom är sköna :)
Kulssprutan man har där det står hur många skott det är kvar tills man måste ladda om på påm den den är skön
↗ till inläggetBattle Rifle, Energysword och Sentinel Beam när man är Covie.
shutgun,rocket launcher och pistol
Nu har jag ny favorit Shotgun och Saken man slås med
Jag har kommit längre så åd har man ju fått andra nya vapen att sjuta med och nu tycker jag Needler, Energy sword, Rocket launcher :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in