💬
Logga in
Fuska.se

Vapen I The Legend Of Zelda Twilight Princess

185 svar · startad

↗ till inlägget

visste ni förresten att detta kommer bli det sista zelda spelet?

kolla på spelbutiken.se och leta efter N revolution, och läs infon där står de att den kommer bli fortsättningen typ på många gamla serier som ZELDA, metroid, ssbm, och många andra + början för några nya serier oxo

3 Nov 2005

:blink: Kan man vara varg?! Coolt :cool: ju mera jag läser desto mera vill jag ha spelet. ^^

En fråga till ämnet:

Kan man bara vara varg när man är i de där mörka regionerna, eller kan man typ byta mellan människa och varg när man vill?

5 Nov 2005

Han kan bara vara varg när han är på de mörka ställena

6 Nov 2005
Moderator Moderator
↗ till inlägget

visste ni förresten att detta kommer bli det sista zelda spelet?

jag har också hört att det inte kommer mer zelda vilket jag verkligen hoppas på... INGE mer zelda.

varför inte...... ;)

10 Nov 2005

Har ni tänkt på att vi skulle haft Twilight Princess nu om det inte blivit försenat??? <_<

13 Nov 2005

sant.......... <_<

14 Nov 2005
Moderator Moderator

jag tycker det är bra att det är försenat, tycker det ska komma om ett år, så att det garanterat är det bästa spelet genom tiderna

15 Nov 2005

föresten så här ser fodralet ut:

16 Nov 2005

Fint fodral..men Webhallen har ett annat =P..

Fodralet

Aja..Förut skrev jag ju att det skulle komma ut 1 April och nån frågade hur jag vet det?.. Jo för att nintendo har sagt att dom ska släppa spelet efter någon högtid dom kommer ha som tydligen slutar i början av April. .Så nu vet ni..

Här är en 30 minuter lång film där dom spelar Zelda TP..asgrym är den..

Windows Media Player

Quicktime

Man kan också ladda hem den därifrån..det ser ni när ni ska kolla :) den är ca 300 MB stor(beror på vilket format ni ska ha), tog mig 2-3 timmar..fast det är det värt :P ..

Senast ändrad:

18 Nov 2005
↗ till inlägget

föresten så här ser fodralet ut:

Det är inte det riktiga. Förmodligen kommer det vara mycket snyggare.
7 Dec 2005
Trådstartare #92

jag vet 2 olika fodran den ena är Link med orange/gul bakgrund eller den med Link och varg-Link

Jag hoppas det blir fodralet som har ett diagonalt streck igenom sig och Link är på ena sidan och vargen på andra.

25 Dec 2005
Trådstartare #94

jag hopppar mer på den orange/gula men den som du sa kan funka lika bra för mig

29 Dec 2005
↗ till inlägget

Tror det blir samma. Ska bli kul att se Master sword. Hoppas Master sword är med iallafall.

det om master sword den stoppades tillbaka i templet och templet försegaldes så jag tror den inte kommer tillbaka men coolt om den gorde det

:lol:

30 Dec 2005

det är väl precis som i Lttp att hans kropp inte klarar av... ÄSCH VAD FAAN JAG KOMMER INTE PÅ NÅT :angry: :angry: :angry:

Alla snackar ju om att det spelet skulle komma till N R så jag blev lite orolig :P

Men nu vet man ju (sen ett tag tebax) att det kommer att komma till GC

längtar j*vligt mkt efter det spelet :blink:

Babian, det du säger kan mkt väl vara möjligt. Världen som han kommer till i TP när han blir varg e ju som en motsvarighet till mörkervärlden i Lttp...

Senast ändrad:

2 Jan 2006

ingen aning,,, tror det blir att när man sticker ner på havets botten ser man ganandorf där me master sword i sig så drar man de osså lever ganandorf igen o så... :D Master sword iaf :P

3 Jan 2006

svärd, pilbåge, bumerang (Stavning?) lär ju finnas med

8 Jan 2006

The legend of zelda Twillight princes släpps den 9 mars.Jag har kollat upp det i affärer och på klubb nintendos hemsida(jag ä medlem).Det ska bli kul och spela det för hästen epona ä med och man kan även skaffa hundar i spelet och paddla kanot.Jag har en trailer om spelet och den är skitcool.När Link rider på epona på ett fält blir han attackerad av några snubbar men han dödar dem snabbt med sitt svärd(när han sitter på hästen).forest temple är med.Och den staden där han träffar epona heter Toaru Village....visste ni att det skulle ha släppts innan jul men nu vet ni när det släpps....PS Jag kan mycket om Zelda alltså har jag härmat lite av links namn.SES MVH LINKERMAN

PS2(inte konsollen)Behåll detta chatforumet så man kan snacka med andra som älskar Zelda spelen.SES :ZELDA:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in