Men jag undrar hur man kopplar upp sig med GCn. :unsure:
Gamecube
man behöver en bredbands adapter som man kan köpa på webhallen för 249kr... den stoppar man in i gamecubet underifrån.. och det enda spelet som fungerar e phantasy star online som inte ens tillverkas längre
↗ till inläggetman behöver en bredbands adapter som man kan köpa på webhallen för 249kr... den stoppar man in i gamecubet underifrån.. och det enda spelet som fungerar e phantasy star online som inte ens tillverkas längre
nej det går till MKDD.
Och här är en sida man kan köpa en adapter: http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....produkt=cube108
men marikart e bara lan det är inte online ... LAN = man kan koppla in flera gamecubes i samma hus och köra upp till 16 personer..
ONLINE = man spelar med människor från hela världen
Ska sälja mitt gamecube för 450 Imorgon :D
jag säljer mitt när jag har köpt REVOLOTION som kommer ut 2006
den är lika stor som 3game cube födral på varandra....kontrolerna är sladdlösa :D
jag ska sälja mitt med 5 spel för 1500kr imorn till en kille :D
för jag har tröttnat rejält på gamecube
jag sparar min därför att det finns många bra spel som tex harvest moon,zelda wind waker,simpson hit and run och massa andra bra spel. :cool: :cool:
↗ till inläggetDom lurar dej på pengar.Ska sälja mitt gamecube för 450 Imorgon :D
SSBM tröttnar man lätt på men inte GCN... köp nya spel och sälj de gamla...
det går att se på film på GC
Jag vart redan less på den för flera månader sen och sålde den ganska direkt, fick en summa pengar och köpte lite nya Xbox-spel.
alltså, xbox måste vara en sämsta konsollen någonsin... gc äger den !
↗ till inläggetVad är fel med den?alltså, xbox måste vara en sämsta konsollen någonsin... gc äger den !
Överreklamerad, klumpiga/fula/osköna kontroller, tråkiga spel, för stor konsoll och namnet gör det inte bättre
dom stora klummpiga/fula/osköna kontrollerna kan man inte ens köpa längre nu får man ju med en liten hankontroll och dom är xtremt sköna..
och spelen suger ju knappast dom har ju för fasiken spel som.. gta san andreas, halo 1 & 2, doom 3, soul caliber 3, fable...
och boxen kanske e stor på längden men gamecube e ju fet som sjutton..
↗ till inläggetSoul Calibur 3 släpps bara till ps2 <_<dom stora klummpiga/fula/osköna kontrollerna kan man inte ens köpa längre nu får man ju med en liten hankontroll och dom är xtremt sköna..
och spelen suger ju knappast dom har ju för fasiken spel som.. gta san andreas, halo 1 & 2, doom 3, soul caliber 3, fable...
och boxen kanske e stor på längden men gamecube e ju fet som sjutton..
Jag har inget GameCube,men jag spelar det hos min kompis,fast mitt Xbox är bättre p.g.a av att jag har ca 230 spel till den.Men Xbox är annars väldigt sugig eftersom jag den har så j**** många sportspel.Det finns inte heller särskilt många RPG spel(i allafall vilka jag har).<_<
Hur jag fick råd med spelen??Jag säger det inte,mendet är absolut lagligt.
250 spel lagligt... yeah right...
Men i alla fall, Xbox har ju så värdelösa kontroller... :(
du har säkert bränt dom haha