↗ till inläggetTror inte det är så farligt längre bumparN^.Har världens mest komplicerade kärlekssituation.
Kärlek & Samlag
ni sa att det bara fanns småungar på fuska vilken ålder menar ni då?
Jag är 12 år snart och har en söt tjej asså riktig snäll och shysst och hon gillar att spela cs :P
Spliffor: Vilken utåtriktad tjej du har, Spliffor ^^
Cooliz: Jag vet tyvärr inte vilka som sa detta men det jag gissar på är att det är mellan åldarna 9-12. Men som sagt... Detta är ju mer ett Ungdoms Forum för spelmissbrukare ^^
Puh...
Jag blev nästan kär i en skitsöt tjej ute på stan.Tur det.Skulle gå åt h****** annars.
Jag mislyckas hela tiden! :cry: Ingen tjej vill ha mej! :(
jag har nyss gjort slut med min tjej......men ...å andra sidan så...finns det många andra som gillar mig..... :kung: låter malligt som f*n men ändå...........jag är 16 .....ingen små unge här inte
Det är singel livet som gäller ett tag framöver. :rolleyes:
↗ till inläggetJag e seker pa att du hittar en tjej snart.Jag mislyckas hela tiden! :cry: Ingen tjej vill ha mej! :(
I princip alla hittar en kvinna att vara tillsammans med. Väldigt väldigt få lever ensamma hela livet
Jag har äntligen hittat en ny tant :rolleyes:
En...tant?
Haha. ;)
Jag är för lat för att binda mej.
Att dömma av dina täta besök i chatten och här, så kanske internetdejting skulle vara något för dig B)
Är smisk lika skönnt som folk säger?
:unsure:
Beror nog på hur kinky man är :)
Jag ska va med en tjej som jag gillar i morn.
Utan massa småsyskon hemma lr ngra andra kompisar med :)
Bara hon o jag .
Kan berätta i morn hur de gick.
Fast jag vet inte om jag kan skriva alla snuskiga detaljer utan att bli varnad :D
Du ska helst undvika detaljer ^^' Håll dem mellan dig och din tjej så.
MellanMjölk: Väntar på den rätta stunden kanske? Eller är du bara lat...? -.-'
Cyper: Det beror på vilka sexuella fantasier man har. Vill man ha mer extas och ha 'hårt' samlag med någon så kan nog Smisk vara ett hjälpmedel. ^^'
Ni skulle ha sett idag.
Jag satt me en hyffsat snygg brud i famnen med stora ******,och ni kan aldrig gissa vad hon gjorde,helt utan andledning(eller jag tog henne först på pattarna) men sen när jag kollar bort så börjar hon gör speciella rörelser och sedan tar hon sina hander på mina lår och börjar smeka dom innåt mot hmm......
Och de var när de var rast och alla var i rast hallen och hon & jag är bara polare :P
↗ till inläggetAtt dömma av dina täta besök i chatten och här, så kanske internetdejting skulle vara något för dig B)
Hahaha ^_^, att komma hem till datorn blir en undanflykt från skolan och alla dess socialaproblem, det socialaumgänget jag vill ha kan jag enkelt välja genom internet.
Rowyn: Lat snarare :wacko: