💬
Logga in
Fuska.se

Kärlek & Samlag

602 svar · startad

mjo, inte mycket och göra åt.... det är bara att sätta igång och försöka komma över henne och jaga efter en ny :)

↗ till inlägget

mjo, inte mycket och göra åt.... det är bara att sätta igång och försöka komma över henne och jaga efter en ny :)

Ja,det finns 3 tjejer som gillar mej,men jag gillar inte dem,tusan vilken otur,de e bara att leta vidare efter en mogen snygg tjej som e 11. :)

aha...11. brukar vara en lite annan nivå på förhålladena då :)

EDIT...

Senast ändrad:

8 Oct 2005
↗ till inlägget

aha...11. brukar vara en lite annan nivå på förhålladena då :)

Nej,inte direkt,hur gammal e du Guggo. :unsure:

16.... men det jag menade var att man inte var ihop så länge när man var i den åldern. Och det kommer komma och gå en hel del tjejer innan man hittar den som verkligen är rätt ;)

De flesta hittar inte kärleken när de e 16 heller . !

nej, det sa jag väll inte heller :S

↗ till inlägget

16.... men det jag menade var att man inte var ihop så länge när man var i den åldern. Och det kommer komma och gå en hel del tjejer innan man hittar den som verkligen är rätt ;)

Nja,kanske inte,jag hade tur att min ex tjej och jag var tillsamans i 2 ar. :D jag har fortfarande inte hitat en ny tjej. :(

åååh... filmen va skit bra sen gick vi och åt pizza sen gick vi till henne och ja,de blev lite hångel och sånt :D

Senast ändrad:

HUr gammal är du _reaper_?

njaa fyller 14 i januari

13 då.

↗ till inlägget

åååh... filmen va skit bra sen gick vi och åt pizza sen gick vi till henne och ja,de blev lite hångel och sånt  :D

gulli gull på hög nivå då.... :wub:

jadå :D

Senast ändrad:

9 Oct 2005
↗ till inlägget

åååh... filmen va skit bra sen gick vi och åt pizza sen gick vi till henne och ja,de blev lite hångel och sånt  :D

Jaha(avundsjuk),hoppas ni hade kul. :)

Jag hoppas att jag inte e lite ung i detta emnet,jag e ju bara 11.

jo va hade kul :P

↗ till inlägget

jo va hade kul :P

Vad bra,jag har hittat en tjej nu fast jag lite...redd att hom seger nej,hur ska jag fraga. :(
10 Oct 2005

men typ ta de lite försiktigt i början typ säg att hon har fina kläder,beröm henne och sånt

↗ till inlägget

men typ ta de lite försiktigt i början typ säg att hon har fina kläder,beröm henne och sånt

Tack,ska testa det. :cool:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in