mjo, inte mycket och göra åt.... det är bara att sätta igång och försöka komma över henne och jaga efter en ny :)
Kärlek & Samlag
↗ till inläggetJa,det finns 3 tjejer som gillar mej,men jag gillar inte dem,tusan vilken otur,de e bara att leta vidare efter en mogen snygg tjej som e 11. :)mjo, inte mycket och göra åt.... det är bara att sätta igång och försöka komma över henne och jaga efter en ny :)
aha...11. brukar vara en lite annan nivå på förhålladena då :)
EDIT...
↗ till inläggetNej,inte direkt,hur gammal e du Guggo. :unsure:aha...11. brukar vara en lite annan nivå på förhålladena då :)
16.... men det jag menade var att man inte var ihop så länge när man var i den åldern. Och det kommer komma och gå en hel del tjejer innan man hittar den som verkligen är rätt ;)
De flesta hittar inte kärleken när de e 16 heller . !
nej, det sa jag väll inte heller :S
↗ till inläggetNja,kanske inte,jag hade tur att min ex tjej och jag var tillsamans i 2 ar. :D jag har fortfarande inte hitat en ny tjej. :(16.... men det jag menade var att man inte var ihop så länge när man var i den åldern. Och det kommer komma och gå en hel del tjejer innan man hittar den som verkligen är rätt ;)
åååh... filmen va skit bra sen gick vi och åt pizza sen gick vi till henne och ja,de blev lite hångel och sånt :D
HUr gammal är du _reaper_?
njaa fyller 14 i januari
13 då.
↗ till inläggetåååh... filmen va skit bra sen gick vi och åt pizza sen gick vi till henne och ja,de blev lite hångel och sånt :D
gulli gull på hög nivå då.... :wub:
jadå :D
↗ till inläggetJaha(avundsjuk),hoppas ni hade kul. :)åååh... filmen va skit bra sen gick vi och åt pizza sen gick vi till henne och ja,de blev lite hångel och sånt :D
Jag hoppas att jag inte e lite ung i detta emnet,jag e ju bara 11.
jo va hade kul :P
↗ till inläggetVad bra,jag har hittat en tjej nu fast jag lite...redd att hom seger nej,hur ska jag fraga. :(jo va hade kul :P
men typ ta de lite försiktigt i början typ säg att hon har fina kläder,beröm henne och sånt
↗ till inläggetTack,ska testa det. :cool:men typ ta de lite försiktigt i början typ säg att hon har fina kläder,beröm henne och sånt