Jag var precis med tjejen :rolleyes:
Gulligöll på hög nivå^^ :wub:
Jag var precis med tjejen :rolleyes:
↗ till inläggetHoppas ni hade det bra. :)Jag var precis med tjejen :rolleyes:
Grymt skönt att kunna se er kunna tala om detta ^^
Mogna och förstående... Något som min inte engelska/svensk lärare har klarat av ännu :P
Jag låter denna tråd bara flyta på. Ni klarar er själva. ^^
JAg har blivit så jä*la kär i gen i tjejen ja va kär i förut.
men ja vet att hon inte vill bli ihop me mig,de e så jä*la jobbigt
försök göra så att ni blir vänner iaf och så kan ni försöka bli bättre och bättre kompisar hela tiden till slut kanske hon vill. annars är det inte mycket att göra åt det.
Vi e redan bra kompisar...
bara att bli ännu bättre, försök typ bjuda henne på en massa saker och var shysst och tillslut kanske hon vill bli ihop med dig.
Oki
men jag tror att de e en tjej som gillar mig men ja vet inte...
hon e snygg å så men hon har varit rätt så tyken mot mig å mina kompisar men hon har slutat me det men ja å en kompis ska på bio me henne å några av hennes kompisar(som vi också känner) nästa lördag vi får se om de blir nått då annars så ska ja nog göra typ som nico sa
sitta och myyyysa.... vad gulligt... <_< morrr.....
Fett avundskjuk nu.... :angry:
jaja men jag... hrmm... är.. ju ....jätte.. glad för deras skull... hrmm.. såklart...
själv så ska ja på bio med min tjej på lördag :visslar:
awww, vilken film ?
pistvakt lol,sen ska vi gå på resturang...
haha..... annars brukar läskiga filmer vara ett alternativ.... om man inte är lätt skrämd
mm vet men de är ingen sån just nu...
Romantik & Humor... Pistvakt är ett grymt bra val. Måste också se den snart. ^^ Fast det beror på vad tjejen har för personlighet. Är hon en mjukis och gillar att mysa så är det Romantik eller om det är en vägkorsning mellan kille och tjej som bara diggar Action och Rysare så är det bäst att se de filmerna.
↗ till inläggetJa,F*N,min tjej jorde slut i dag,synd,eftersom jag fortfarande gillar henne. :(Romantik & Humor... Pistvakt är ett grymt bra val. Måste också se den snart. ^^ Fast det beror på vad tjejen har för personlighet. Är hon en mjukis och gillar att mysa så är det Romantik eller om det är en vägkorsning mellan kille och tjej som bara diggar Action och Rysare så är det bäst att se de filmerna.
↗ till inläggetJag lider med dig :(. Vet hur det kännsRomantik & Humor... Pistvakt är ett grymt bra val. Måste också se den snart. ^^ Fast det beror på vad tjejen har för personlighet. Är hon en mjukis och gillar att mysa så är det Romantik eller om det är en vägkorsning mellan kille och tjej som bara diggar Action och Rysare så är det bäst att se de filmerna.
synd... :( men sånt e livet...
↗ till inläggetJa,tack Nessen eftersom du fattar hur det e,men som du sa Reaper,det e livet. B)synd... :( men sånt e livet...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in