💬
Logga in
Fuska.se

Hacka Skolan

58 svar · startad

verkar vara ganska dålig säkerhet på eran skola :visslar:

11 Oct 2005

Nr vi gick i 3:an så fick alla ha samma lösenord så då kunde man logga in hela tiden på allas användare. fast jag gjorde inte det.

16 Oct 2005
Trådstartare #23

Jag säger till när jag har hittat på något roligt med lärarens konto som vi fick låna :evil: :evil:

17 Oct 2005

råkade hitta en fileserver på skolan med en del intressanta saker på. program för ett antal tusen exempelvis :visslar:

nån prao eller nåt som har roat sig kanske?

Senast ändrad:

Nej du... ser inte det roliga i att göra det :(

22 Oct 2005

jag lyckades få tag i skolans data "experts" handdator i den låg alla elvers lärares användar namn och pass men logga ej dock in på någons acc solde den till en mysko snubbe som har en liten värksamhet i sitt skåp

e inget å hacka sej in i på vår skola :( Bara ett sugigt data system som alla som går i 4-6,an kan stänga av genom att trycka på en knapp...

25 Oct 2005

Dem har låst cmd på skolan såm synd är anars kunde man haft lite kul på datororna :evil: som att skapa virus och sådant hehe

prova göra en .bat fil istället med kommandona. brukar sällan funka men har de stängt av cmd på fel sätt så går det.

26 Oct 2005

Usch, Nej!

Hacka är alldeles för avancerat.

Jag nöjar mig med att skapa en .bat-fil som det står detta:

net send * Varning! Ett allvarligt fel har inträffat och datorn kommer att sprängas om 10 sekunder!

net send * 10

net send * 9

net send * 8

net send * 7

net send * 6

net send * 5

net send * 4

net send * 3

net send * 2

net send * 1

net send * Trodde du verkligen det?

Ganska kul att göra när alla på skolan är små N00bs... xD

20 Nov 2005

Ni alla verkar veta mycket om datorer men jag skulle aldrig kunna skapa ett virus som jag sen skulle lägga in i skolans nätverk det skulle vara oförskämt. Men å andra sidan så tycker jag inte om nån av lärarna specielt mycket.

25 Nov 2005

men hur skickar man in virus jag vill veta jag skulle hacka hela gävla skolan

off! ´vad jag skulle göra med skolan offf!!!!! jag hatar mitt lärare och mina elever

jag går i 3:an och klass 3a och jag leker mest med 3b vi har en klubb

i skolan vi slår alla i skolan fast dom som är större en oss men inte 15 åringar eller nåt sånt lärarna kan inte stoppa oss de säger till våra föräldrar och de säger åt oss men vi fortsätter och jag skulle vilja hacka hela skolan med mitt klubb

26 Nov 2005
Trådstartare #33

ha va skoj det låter allt det här

hmm min kompis gjorde ett virus i html en gång den raderade windows mappen

27 Nov 2005

en i min skola gjorde en fil me msn,limewire,firefox mm mera.

han dela me sig till alla användare i göteborg :P

tyvär åkte han fasst....

28 Nov 2005

jag minns i 7 an jag hitta ett ställe på hur man kunde starta aktiviteter av sig självt jag spred en aktivitet över hela skol nätverket på våran skola och alla som starta datorn visade porr siodr direkt när man starta datorn och ingen fick reda på att det var jag som hae gort det, Otur så spred sig aktiviteten konstigt nog in sig på sollefteås gumnasier gb uppe i ångermanland och hela gymnasiet drabbades av aktiviteten sjukt va?

:cool:

Han frågade faktist hur han ska hacka hans skolas nätverk och frågade inte var ni har gjort med era skolor.

29 Nov 2005
↗ till inlägget

men hur skickar man in virus jag vill veta jag skulle hacka hela gävla skolan

off! ´vad jag skulle göra med skolan offf!!!!! jag hatar mitt lärare och mina elever

jag går i 3:an och klass 3a och jag leker mest med 3b vi har en klubb

i skolan vi slår alla i skolan fast dom som är större en oss men inte 15 åringar eller nåt sånt lärarna kan inte stoppa oss de säger till våra föräldrar och de säger åt oss men vi fortsätter och jag skulle vilja hacka hela skolan med mitt klubb

Lol, vad jag stör mig på såna som du! Du skulle inte ens kunna hacka en biff! :meddum: :lol:
5 Dec 2005

ne va tråkigt jag ka nöja mig med att göra en auto run som öppnar porr sidor varje gång man startar datorn nån som kan prova att göra ett litet hack som gör så man ej kan stänga ner porrr sidan det vore coolt :D

håller på i detta ögonblick att skriva ett litet virus som öppnar rå porr LoL :cool:

dubbelposta inte! //nico

6 Dec 2005

Jag har inte gjort så mycket, bara accepterat alla sortes hemsidor. Men det är väl inte något hack.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in