Blir nog ett nytt graffekort för mig.
Nu Är Det Jul Igen
En ny data ffs.
Önska kan man ju alltid göra... vill jag ha spel, får jag skaffa fram pengarna själv... <_< Dessutom har vi haft ett långt sammatal om spelberoende efter dnartickeln, så jag tror dem inte är så intresserade i att ge mig mer tvspel, men man skriver det på listan ändå, för säkerhetsskull ;) :
Jak III
Prince of Persia: warrior within
Härskarringen
Xbox med Halo 2 eller Fable
Ett nytt grafikkort och lite ramminne
Nu är det jul igen, nu är det jul igen och efter julen kommer påsken.
Men det var inte sant, men det var inte sant för efter julen kommer fastan.
Är det någon som fastar efter julen nu för tiden? Juleskinka och tvspel kan få en liten mage att synas.
man får gå ut och kasta snöboll och göra av med lite kalorier
Eller så kan man äta en snöboll och bli jätte sjuk! :lol: Då går man garanterat ner i vikt... Eller så får man TRÄNA!!! :evil:
eller åka skidor
Ja jag tänkte faktiskt dra upp den här klassiska tråden igen som snart är ett år gammal. Vad ska ni ha i julklapp i år? Om ni frågar mig är svaret givet...Xbox 360 :D.
Jag tror att många här också kommer med det svaret. Skriv på!
ett nintendo ds och en mp3-spelare ^^
Jag önskar mig några GCN spel, en ipod och pengar. och lite kläder och diverse småsaker lär jag få
↗ till inläggetHar du 360 förbokad? Annars lär det vara attans svårt att få en nu till jul :P.Ja jag tänkte faktiskt dra upp den här klassiska tråden igen som snart är ett år gammal. Vad ska ni ha i julklapp i år? Om ni frågar mig är svaret givet...Xbox 360 :D.
Jag tror att många här också kommer med det svaret. Skriv på!
Tror faktiskt det finns en ny sån här tråd, men i vilket fall..
Dvd-r skivor, extern hårddisk och kläder, ungefär.
En PC
THUG 2 till PS2
En iPOD Nano
WoW Till PC
Nvidia GEforce grafikkort till datorn
Simpsonssäsongerna
LOST säsong 1
Några album med Kalle Anka
hyffsat gammalt forum dom flesta e ju avstängda :P
Jag önskar mig ett PS 2 & ett par GC spel ;)
Ett Nintendo DS, med nåt spel.
Sen spel till nån konsoll.
Komm inte på nåt mer nu.
itte så mycke för ja ska till thailand o där kan ja köpa hur mycke spel som helst B)
Vilka härliga önskemål ni har! :D. Bra att önska sig Nintendo DS nu till Jul. Perfekt julklapp.
NesseN min egen Xbox 360 är fixad ska få den till jul.
Och NesseN det finns fler sånna här trådar men tänk på att denna är inte nystartad utan den startades för snart ett år sen.
Hmm.. blir nog en Nintendo DS
Tycker den konsollen verkar vara bra :)
↗ till inläggetOch The Moose behöver du verkligen bumpa upp den gamla tråden när det redan finns en ny som ligger högt upp eller i vilket fall på andra sidan? Gnällspik var ordet, ja.Vilka härliga önskemål ni har! :D. Bra att önska sig Nintendo DS nu till Jul. Perfekt julklapp.
NesseN min egen Xbox 360 är fixad ska få den till jul.
Och NesseN det finns fler sånna här trådar men tänk på att denna är inte nystartad utan den startades för snart ett år sen.