e de kul*?
Zelda Online
ja hyfsat iaf lätt att lvla på
↗ till inläggetBrukar låta så i början, men det är ingen som har kommit till högsta leveln än :)ja hyfsat iaf lätt att lvla på
När du kommer upp i lvl 120 så ska du se på jobbigt.
Jo men hur många spel kommer man till lvl 120 på?
Jag började spelet igår när jag läste det här forumet.
Namn:Liiink
Lvl:20
Ras:Wooden Link
Diamond armor,diamond sword + shield. Sen har jag nåt med 400,000 Rupees som en kille gav mej. :D
Just NU kan jag inte komma in det står nåt om server.. -.-
Japp det står att serven är nere tråkigt :( jag är också lvl 20 :D fast ras firelink
namn: Samwise Gamgee
Servern är nere nu. Jag som just tänkte spela! :( Xogaze tog alla mina saker också. :(
Hoppas att det funkar imorgon :D
f*n det funkar inte idag heller =(
visste itte äns att man kunde spela online på zelda :lol:
Jimpa_93: Nej jag vet det är tråkigt :(
Officer_Joey: Det är inte Nintendo som harr skapat "zelda online" det är några som har gjort en s.k. skolprojekt, men visst man spelar zelda online.
Servern nere TRE dagar i rad!!! :(
:( Men det är inget att göra åt den funkar nog imorgon
EDIT: Nehä funkade inte idag heller :(
f*n asso dom kan ju i alla fall skriva hur long tid uppdateringen ska ta!!!
annars hoppas man bara det är bättre om man vet man känner sig säkrare
Jaa håller med men det kommer ju typ funka på måndag eller nått ..
↗ till inläggetNån som spelar Zelda Online: The Lost Realm? Vilken ras? Level? Eq? ^^.
Spelet är nystartad och har funnits i en dryg månad, och det kommer nya uppdateringar varje helg. Det är inte så speciellt många som spelar, så var med från "starten"!
Sprid till vänner och bekanta.. Jag är själv väldigt delaktig i att försöka sprida det nyaskapade MMORPG:et och hoppas att det kan bli stort, för idén är god.
Genom IRC, gå även in på #zolr på QuakeNet.
Hur gör man när man har laddat ner det da?
Extractar filen.
"ZOLR Servern är nere tills det att vi har fixat tillbaka alla konton samt fixat en ny serverdator" står de i deras irc kanal :cool:
Det är börjar lika Ecrana.... Dom behövde ny server dator och spelet startades alldrig upp igen :(
jag e på lvl 115 nånting och har nästan 10 miljoner rupees och bra vapen och massor med items nån som vill köpa mitt account pga jag spelar inte längre? 5000 fuska mynt kostar mitt account