Tycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad?
Tycker Ni Att Jag Ska Köpa Gamecube?
hur gammal e du?om du e över 10 skulle ja itte ha köpt de
spara till x-box 360 istället
↗ till inläggetJa, jag tycker det för det är coolast med Nintendo games :cool:Tycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad?
Officer_Joey: ööö vad f*n spelar ålder för roll? Själv är jag 17år & tycker att gamecube är skit roligt ;)
Jag tycker helt klart att du ska köpa gamecube :D om inte så kan du ju köpa PS 2 eller vänta tills PS 3 kommer men köp inte någon av x-box konsollerna PLZ! jag hatar X-box ;)
Ja, det tycker jag. Det är bästa konsollen enligt mig.
Ok Jag tycker du ska köpa gamecube för att det finns olika begangnade spel som e roliga tex zelda spel mario spel med mera....
för dom som e äldre än 10 e nog x-box o ps2 bättre de e allt ja säger
Köp inte GC! Köp X-box eller X-box 360 istället! :o
Tja, det beror på. Gamecube har flest spel, så du hittar säkert nåt du gillar. Annars så har Xbox snyggare grafik och PS2... Ingen aning, det är också bra. Åldern har ingen större betydelse, det är vad du vill ha för spel.
Och vad gäller ni som skriver: "Köp inte GC!" eller "Köp inte Xbox", Mr.Fuskaren sa att han vill veta vad han borde köpa, inte vad han inte borde köpa.
Gc har mest spel ja. Dom sämsta spelen.
↗ till inläggetför dom som e äldre än 10 e nog x-box o ps2 bättre de e allt ja säger
Men för F*n varför är X-box & PS 2 bättre för äldre? förklara PLZ!
↗ till inläggetför dom som e äldre än 10 e nog x-box o ps2 bättre de e allt ja säger
Vet du ens vad du pratar om? Jag är 17 och spelar GCN. Det har inget med ålderna att göra.
↗ till inläggetTycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad?
Som sagt: Det beror på vad du vill ha för spel.
Själv tycker man ju att du ska köpa GC eftersom jag är ett riktigt "Nintendo-freak"
:kung:
QUOTE(Officer_Joey @ 01/12-2005 14:53:21)för dom som e äldre än 10 e nog x-box o ps2 bättre de e allt ja säger
Vet du ens vad du pratar om? Jag är 17 och spelar GCN. Det har inget med ålderna att göra.
håller med dig jag e 15 år gammal och tycker det bra för det har välldigt många adventure spel :student:
↗ till inläggetKöp Gamecube.Tycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad?
Många bra spel kommer att komma.
↗ till inläggetTycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad?
vet du nån bra hemsida för att se vilka spel som kommer att komma?
Japp!
Köp GameCube,det är bra konsoll inte bra bra konsoll utan spelen är jätte bra :)
Spara till NR annars... <_< :kung:
Jag tycker du sak köpa den! Det bästa med Gamecube är att det finns skitmånga spel och det finns 4 kontroll utag.